نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

نسخه Battle Edition بازی Call of Duty: Black Ops 4 برای کامپیوتر معرفی شد

نسخه Battle Edition بازی Call of Duty: Black Ops 4 که در حال حاضر از طریق بتل نت در دسترس است، امکان تجربه بخش چندنفره و بخش بلک‌اوت را برای کاربران کامپیوتر فراهم می‌کند.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که امروز کمپانی اکتیویژن و استودیو تری‌ آرک از نسخه جدید بازی Call of Duty: Black Ops 4 رونمایی کرده‌اند که به جای سه حالت موجود در نسخه استاندارد، تنها شامل دو حالت است و در قالب یک بسته در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرد.

نسخه Battle Edition بازی Call of Duty: Black Ops 4 در حال حاضر از طریق پلتفرم بتل نت برای کاربران کامپیوتر در دسترس است و شامل بخش چندنفره و بخش بتل رویال بازی یعنی حالت بلک‌اوت می‌شود. حالت Zombies در این نسخه وجود نخواهد داشت، اما این نسخه با قیمت کمتری نسبت به نسخه استاندارد به فروش می‌رسد. همچنین راب شانفلد از کمپانی اکتیویژن در بیانیه‌ای درباره دلیل انتشار نسخه Battle Edition بازی گفته است:

از زمان انتشار، واکنش جامعه کاربران کامپیوتر نسبت به بازی Call of Duty: Black Ops 4 فوق‌العاده بوده و این بازی به طور پیوسته توجه بازیکنان بسیاری را به خود جلب کرده است. نسخه Battle Edition بازی Call of Duty: Black Ops 4 شیوه‌ای عالی برای جذب بازیکنان بیشتر به بازی است و امکان ورود به بخش‌های فوق‌العاده سرگرم‌کنندهِ چندنفره و بلک‌اوت را که از روز نخست مورد توجه قرار گرفته است، برای کاربران فراهم می‌کند.

نسخه Battle Edition بازی Call of Duty: Black Ops 4 از هم‌اکنون با قیمت ۲۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد. این نسخه از تاریخ ۱۶ دی ۱۳۹۷ (۶ ژانویه ۲۰۱۹) با افزایش ۱۰ دلاری مواجه می‌شود و کاربران می‌توانند با قیمت ۳۹.۹۹ دلار به تهیه آن اقدام کنند. همچنین ذکر این نکته خالی از لطف نیست که اگر تصمیم به ارتقا این بسته به نسخه کامل بگیرید، می‌توانید حالت زامبی را بعدها به صورت جداگانه خریداری کنید.

بازی Call of Duty: Black Ops 4 در‌ حال حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامیپوتر در دسترس است. این بازی به واسطه گان پلی بی‌نهایت روان و طبیعی، بخش بلک‌اوت جذاب با نقشه عالی، بخش زامبی سرگرم‌کننده با سناریو‌های مختلف و متنوع، صداگذاری‌های عالی و سیستم پیشرفت و شخصی‌سازی غنی در بررسی زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

Call of Duty: Black Ops 4 با وجود تمام تغییراتی که در مقایسه با نسخه‌های پیشین سری داشته، تجربه لذت‌بخشی است؛ آنقدر لذت‌بخش که بتوانید به لطف گان پلی و هسته گیم‌پلی جذابش، ساعت‌ها به‌تنهایی یا همراه با دوستان‌تان در قالب بخش‌های چندنفره، زامبی و بلک‌اوت سرگرم شوید و از یک تجربه شوتر اول‌شخص رقابتی، نهایت لذت را ببرید.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این نسخه ویژه از بازی Call of Duty: Black Ops 4 با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده