نویسنده: مسیح کریمی
// جمعه, ۱۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۷:۱۱

نقشه برفی بازی PUBG رونمایی شد [The Game Awards 2018]

در طول مراسم The Game Awards 2018 از نقشه جدید و برفی بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds با انتشار تریلری جالب رونمایی شد.

در تازه‌ترین اخبار بازی  و در حاشیه مراسم The Game Awards 2018، از نقشه جدید بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds رونمایی شد. در رویداد The Game Awards امسال پابجی کورپ با انتشار تریلری جالب از نقشه جدید بازی PUBG رونمایی کرد که در آن شاهد یک محیط جدید و برفی هستیم که به فصل زمستان در بازی اشاره می‌کند. در طول این تریلر شاهد حضور یک پرنده هستیم که در کنار یک سرباز فرود می‌آید که این تصویر در واقع شباهت زیادی به تصاویر جنگ جهانی اول و دوم دارد. این نقشه از امروز در دسترس کاربران ویندوز و کامپیوترهای شخصی قرار خواهد گرفت و در ماه ژانویه سال آینده میلادی (دی یا بهمن امسال) برای کنسول ایکس‌ باکس وان و پلی استیشن 4 نیز منتشر خواهد شد. این بازی امروز قرار است برای کنسول PS4 نیز منتشر شود. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

پیش از این سه نقشه Erangel ،Miramar و Sanhok برای بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds منتشر شده بود و این نقشه جدید و برفی، چهارمین نقشه بازی است. کاربران کنسول پلی‌ استیشن 4 می‌توانند از امروز می‌توانند دو نسخه ۳۰ و ۶۰ دلاری بازی را تهیه کنند و به تجربه اثر بپردازند. همچنین بازی PlayerUnknown's Playgrounds به سرویس ایکس باکس گیم پس نیز اضافه شده است.


منبع Youtube
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده