// جمعه, ۱۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۶:۲۹

تریلر جدید بازی Ancestors: The Humankind Odyssey منتشر شد [TGA 2018]

کمپانی Panache Digital Games، همان‌گونه که پیش‌تر نیز وعده داده بود، تریلر جدیدی از گیم‌پلی بازی Ancestors: The Humankind Odyssey را در مراسم «گیم اواردز»، تقدیم طرفدارانش کرد.

رویداد جذاب TGA 2018 هم‌اکنون در حال برگزاری است و به مانند همیشه، رونمایی از تریلرهای جدید، یکی از مهم‌ترین بخش‌های آن را تشکیل می‌دهد. یکی از بازی‌های حاضر در The Game Awards امسال هم چیزی نبود جز Ancestors: The Humankind Odyssey، بازی جدید خالق مجموعه‌ی Assassin's Creed که از ده میلیون سال قبل آغاز می‌شود و آرام آرام، مسیر تکامل طی‌شده توسط میمون‌ها برای تبدیل شدن به انسان‌های امروز را به تصویر می‌کشد. با توجه به تریلر بازی، می‌توان نسبت به متفاوت و جذاب ظاهر شدن گیم‌پلی آن امیدوار بود و از طرفی به نظر می‌رسد که این گیم‌پلی، در خدمت طرح گسترده‌تر و معنی‌دارتری هم باشد و به نوعی مخاطبان را با یک داستان‌گویی به خصوص، همراه کند.

دانلود ویدیو از وب‌سایت آپارات

بازی حالتی سوم‌شخص و جهان‌باز دارد و به شدت روی المان‌های حاضر در آثار بقامحور دنیای ویدیوگیم، سوار می‌شود. شما در دوره‌های زمانی گوناگون، وظیفه‌ی کنترل نسل پیشرفت‌کرده‌ی اجداد اصلی انسان‌ها را بر عهده می‌گیرید و در این راه دائما با چالش‌ها و خطرهای بیشتری مواجه می‌شوید. هم‌اکنون بیش از سه سال از آغاز پروسه‌ی ساخت Ancestors می‌گذرد و همچنان، ما تاریخ انتشار رسمی این بازی را نمی‌دانیم.


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده