نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

بازی The Grand Tour با انتشار یک تریلر معرفی شد

هم‌زمان با پخش هفتگی برنامه‌های The Grand Tour، می‌توانید بازی این مجموعه را هم تجربه بکنید. این بازی هم‌اکنون برای پیش‌خرید در دسترس قرار گرفته است.

در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، استودیو بازیسازی آمازون جدیدترین بازی خود را معرفی کرد. این بازی The Grand Tour Game نام دارد و براساس یک برنامه‌ی تلوزیونی که خود آمازون آن را تولید می‌کند، در حال ساخته شدن است. این بازی، اثری اپیزودیک خواهد بود و شامل دو قسمت از فصل یک، دو قسمت از فصل دو و قسمت‌های هفتگی فصل سوم برنامه‌ی The Grand Tour خواهد شد که از تاریخ ۱۸ ژانویه (۲۸ دی) روی آنتن خواهد رفت.

شما می‌توانید این بازی را به‌صورت چهارنفره آفلاین با دوستان‌تان تجربه کنید. اینطور که به‌نظر می‌رسد، هر قسمت از بازی با قسمت‌های منتشر شده از برنامه‌ی تلوزیونی از نظر مکان جغرافیایی و اتوموبیل‌های در دسترس، کاملا مرتبط باشد و بازیکنان را با چالش‌ها و مکان‌هایی جذاب آشنا کند.

با پیش‌خرید کردن بازی می‌توانید سه خودروی ویژه را صاحب شوید. خودروی Bushy Eco ریچارد هاموند از قسمت چهارم فصل یک، Firetruck جیمز می از قسمت چهارم فصل دو و Beach Buggy جرمی کلارکسون از قسمت هفتم اولین فصل از برنامه‌ی تلوزیونی The Grand Tour را می‌توانید به‌عنوان مزایای پیش‌خرید بازی دریافت کنید.

بازی ماشین سواری The Grand Tour Game در تاریخ ۱۵ ژانویه ۲۰۱۹ میلادی (۲۵ دی) راهی ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده