نویسنده: علی گودرزی
// جمعه, ۱۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۹

تاریخ شروع بتای عمومی بازی Insurgency: Sandstorm مشخص شد

از امروز ۱۶ آذر ماه،‌ می‌توانید در بتای عمومی بازی Insurgency: Sandstorm شرکت کنید.

در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، تاریخ شروع شدن بتای عمومی بازی Insurgency: Sandstorm مشخص شد و شما می‌توانید از همین امروز در آن شرکت و بازی را تجربه کنید.

بتای بازی را که در استیم هم در دسترس است می‌توانید در تمام طول آخرهفته‌ی میلادی (طول این سه/چهار روز آتی) تجربه کنید. استودیو New World که وظیفه‌ی ساخت بازی را برعهده دارد، قبل از شروع بتای عمومی بازی، یک آپدیت نسبتا بزرگ برای کلاینت بازی منتشر خواهد کرد که محتویات بیشتری را به آن اضافه و آن‌ را بهینه‌تر می‌کند.

قبلا بتای خصوصی بازی برگزار شد و افرادی که در آن شرکت کردند با ایرادات مختلفی روبه‌رو شدند. با توجه به اینکه سازندگان قرار است یک آپدیت جدید برای بازی منتشر کنند، احتمالا ایرادات مذکور در بتای عمومی بازی دیده نخواهد شد و امید می‌رود که نرخ فریم بازی بهتر شود.

بازی Insurgency: Sandstorm در تاریخ ۱۲ دسامبر (۲۱ آذر) راهی پی سی خواهد شد. خریداران نسخه‌ی دیجیتالی بازی آن را با ۲۰ درصد تخفیف می‌توانند خریداری کنند. نسخه‌ی کنسولی بازی هم در دست ساخت است و سال آینده‌ی میلادی منتشر خواهد شد. برای آشنایی بیشتر با بازی Insurgency: Sandstorm، پیشنهاد می‌کنم این تریلر منتشر شده از بازی را تماشا کنید.

دانلود از آپارات


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده