// جمعه, ۱۶ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی Pako Forever؛ تعقیب و گریز برای همیشه

در Pako Forever، سومین نسخه‌ از یکی از جذاب‌ترین بازی‌های بی انتها (Endless) و تعقیب و گریز، بازیکنان تجربه‌ی به‌روز و جدیدی از این مجموعه بازی خواهند داشت. با معرفی این بازی هیجان‌انگیز در زومجی همراه باشید.

از ابتدای گسترش بازی‌های ویدیویی در پلتفرم موبایل، بازی‌های بی‌انتها یکی از پرطرفدارین سبک‌ها در این پلتفرم بوده‌اند و بازی‌های بسیار موفقی در این سبک روز‌ها و هفته‌ها بازیکنان را به خود سرگرم کرده‌اند. استودیوی Tree Mans Games پس از عرضه‌ی دو بازی بی‌انتهای موفق در سبک تعقیب و گریز، رو به تکمیل سه گانه‌ی جذاب خود آورده و با انتشار Pako Forever، برای رقیبان خط و نشانی کشیده است. Pako Forever سومین نسخه از سری بازی جذاب Pako است که دو نسخه‌ی قبلی آن را در زومجی معرفی کرده بودیم. این بازی که بر خلاف دو نسخه‌ی قبلی خود به طور رایگان برای سیستم‌عامل‌های اندروید و ‌‌‌‌‌iOS عرضه شده است، توانسته با تکرار فرمول موفق یک تعقیب و گریز جذاب بی نهایت دوباره به یکی از جذاب‌ترین بازی‌های ‌Endless زمان عرضه خود تبدیل شود. البته با رایگان شدن این بازی اندروید و آیفون، شاهد حضور‌ تبلیغات و خرید‌های درون برنامه‌ای هستیم که به نوعی بخش جداناپذیر بسیاری از بازی‌های رایگان محسوب می‌شوند.

pako forever

در بخش گیم پلی، بازی ایده‌ اصلی سری را به صورت جدی‌تر دنبال می‌کند و بر خلاف نسخه‌ی دوم دیگر خبری از رانندگی برای خلافکاران و رساندن آنها به محل‌های مختلف نیست. Pako Forever در کل به نسخه‌ی یک شباهت بیشتری دارد و می‌توان آن را نسخه‌ی به‌روز شده‌ی بازی اصلی یعنی Pako - Car Chase با محتوای بیشتر و متنوع‌تر دانست. همانند دو نسخه‌ی قبلی، بازیکنان در Pako Forever کنترل یک وسیله نقلیه را در دست دارند و باید تا جای ممکن از دست لشکری از پلیس‌هایی که به دنبال وسیله نقلیه بازیکنان هستند، فرار کنند.

کنترل‌های ساده و امکان بازی در حالت عمودی، باعث شده‌اند تا Pako Forever یک بازی بی انتهای پرطرفدار شود

در بازی ‌Pako Forever، وسیله نقلیه تحت کنترل بازیکنان به صورت خودکار سرعت می‌گیرد و بازیکنان فقط مسئولیت تغییر مسیر این وسیله نقلیه را بر عهده دارند. البته در عمل این مسئله بسیار سخت و جذاب‌تر است و بازیکنان برای فرار از دست لشکری از پلیس‌هایی که به دنبالشان هستند و هر لحظه به تعدادشان و سخت گیری آنها افزوده می‌شود، کار راحتی نخواهند داشت. بازی Pako Forever روی گوشی‌های هوشمند هم به صورت افقی و هم به صورت افقی قابل بازی است که این موضوع در نسخه‌های قبلی دیده نمی‌شد. قابلیت بازی به صورت عمودی در کنار کنترل‌های آسان بازی باعث شده تا بازیکنان بتوانند در هر زمان و مکانی به تجربه‌ی این بازی هیجان‌انگیز بپردازند. در بازی سه دستور کنترلی برای وسیله نقلیه بازیکنان وجود دارد که با لمس سمت چپ و راست صفحه می‌توانند وسیله تحت کنترل خود را به آن سمت هدایت کنند و با دو لمس پیاپی می‌توانند از Power Upهایی که در طول مسیر فرار خود کسب می‌کنند، برای ضربه زدن به پلیس‌ها و فرار در آخرین لحظه استفاده کنند.

pako forever

گرافیک و طراحی‌های بازی Pako Forever مانند گیم‌پلی بازی بیشتر به نسخه‌ی اول از سری Pako شباهت دارد و طراحی‌ها به آن حالت اصیل و جذاب خود بازگشته‌اند. برخلاف نسخه‌ی دوم که در آن از طراحی‌ها و رنگ‌های تیره‌تر استفاده شده بود، سازندگان در نسخه‌ی سوم به رنگ‌های روشن‌تر و محیط‌های رنگارنگ‌تری رو آورده‌اند که تاثیر زیادی در زیبایی‌های بصری بازی دارد. انیمیشن‌های بازی در بخش‌های مختلف مانند انفجار و چپ کردن و برخورد‌ ماشین‌ها با یکدیگر بسیار جذاب و چشم نواز هستند و در تمامی دستگاه‌ها (حتی دستگاه‌های میان رده و پایین رده) به خوبی و بدون ایراد اجرا می‌شوند. موسیقی‌های پس‌زمینه این نسخه‌ هم مانند نسخه‌های قبل خوش ریتم و جذاب است و به خوبی حس حضور در یک تعقیب و گریز حساس را به بازیکنان منتقل می‌کند.

pako forever

سازندگان سری بازی Pako در سومین نسخه‌ی بازی به نام Forever توانسته‌اند تا فرمول موفق و جذابی را که در دو نسخه‌ی قبل ساخته و پرداخته بودند، به بلوغ برسانند و یک بازی خوب در همه‌ی زمینه‌ها مانند گیم‌پلی و گرافیک و... ارائه دهند. در سومین نسخه بازی شاهد حضور پر رنگ‌تر بخش‌های جذاب دو بازی قبل و حذف نقاط ضعف آنها هستیم و سازندگان توانسته‌اند یک بازی بی پایان با کیفیت و خوش ساخت را عرضه کنند. اگر از طرفداران سری Pako هستید یا به تعقیب و گریز‌های هیجان‌انگیز علاقه‌مندید، Pako Forever یکی از بهترین گزینه‌های موجود در اپ‌استور و پلی‌استور است.

دانلود بازی اندروید و آیفون Pako Forever


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده