نویسنده: سیدرضا نصری
// شنبه, ۲۱ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۲۲:۰۱

بهترین بازی‌ های بی‌ پایان اندروید و آیفون

در این قسمت از مقالات بهترین بازی های اندروید و آیفون، به سراغ بازی‌های بی‌ پایان رفته‌ایم؛ بازی‌هایی که با تجربه‌ی بی‌نظیر خود، باعث می‌شوند تا دیگر متوجه‌ی گذر زمان نشوید.

پلتفرم موبایل همواره خانه‌ای برای بازی‌های Casual و سرگرم‌کننده بوده و بازی‌های زیادی با هدف گذران وقت و پر کردن زمان‌های خالی برای این پلتفرم منتشر شده است. در این مقاله نیز قصد داریم تا به معرفی بهترین بازی‌هایی که در سبک‌ بی‌ پایان موفق شده‌اند تا نظر بازیکنان بسیاری را به خود جلب کنند، بپردازیم. بازی‌هایی که هیجان ثبت رکورد بالاتر و شکست دادن رکورد دوستان، باعث انجام دوباره و چندباره‌ی آن‌ها می‌شود. دراین‌میان، آثار تحسین شده‌ای مانند Subway Surfers نیز وجود دارند که با کسب موفقیت‌های بزرگ، توانسته‌اند الگویی برای ساخت دیگر بازی‌ها در سبک بی پایان شوند. بنابراین، اگر شما نیز طرفدار بازی‌های بی‌پایان هستید و تاکنون ساعت‌ها زمان خود را صرف این بازی‌های اعتیادآور کرده‌اید، در ادامه با زومجی همراه باشید تا درکنار هم مروری بر بهترین بازی‌های بی پایان اندروید و آیفون داشته باشیم.

لازم به ذکر است که رتبه ‌بندی در این فهرست براساس ارزش بازی‌ها نبوده و صرفا در جهت ایجاد ترتیب برای عناوین استفاده شده است.

بازی اندروید Subway Surfers

۱۵- بازی Subway Surfers

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Sybo Games ApS
  • قیمت: رایگان

شاید بتوان گفت Subway Surfers از جمله بازی‌هایی است که به صنعت گیم در پلتفرم موبایل معنای جدیدی بخشیدند. بدون شک یکی از موفق‌ترین بازی‌های این فهرست Subway Surfers است که الهام بخش بسیاری از بازی‌های بعد از خود بوده است. طراحی و گرافیک ‌شاد و رنگارنگ بازی، حضور شخصیت‌های متنوع و محیط‌های جدید در هر آپدیت از عوامل موفقیت این بازی نام آشنا هستند.

گیم‌پلی و کنترل ساده از پررنگ‌ترین مشخصه‌های بازی‌های بی‌انتها است؛ اما در Subway Surfers سادگی به معنای تکراری بودن و خسته کننده بودن نیست و این بازی با ارائه‌ی یک گیم‌پلی سراسر هیجان، توانسته است بازیکنان بی شماری را ساعت‌ها و روزها به خود مشغول کند. فرار از دست نگهبانی که مخالف سر سخت گرافیتی زدن شخصیت‌های بازی روی قطا‌ر‌ها است، تا آخرین لحظه به‌دنبال شخصیت‌ها می‌دود تا مانع ثبت رکورد بالاتری شود. تنوع حالت‌های بازی مانند دویدن، استفاده از جت پک و اسکیت برد به هیجان گیم‌پلی بازی افزوده است و مانع تکراری شدن بازی می‌شود.

دانلود بازی Subway Surfers

بازی اندروید و آیفون 2048

۱۴- بازی 2048

  • سبک: فکری
  • استودیو: Ketchapp
  • قیمت: رایگان

حل کردن جدول‌های سودوکو و اعداد، درکنار تجربه‌ی لذت بخشی که ارائه می‌کنند، می‌توانند در جهت بهبود عملکرد ذهن و حافظه هم بسیار مفید واقع شوند. از همین‌رو، باید گفت که 2048 نیز یک بازی پازل محور عددی است که درنهایت سادگی، می‌تواند ساعت‌ها شما را درگیر خود کند. در روند بازی 2048 باید با ترکیب اعدادی که توان‌های عدد دو هستند، به ثبت رکورد جدید بپردازید تا زمانی‌که دیگر فضایی برای ادغام اعداد جدید باقی نماند. چالش اصلی بازی این است که هر عدد فقط با عدد مساوی خودش قابل ترکیب است و با ترکیب دو عدد، نتبجه‌ی توان بعدی در یک جایگاه جدید ظاهر می‌شود.

نمونه‌های کپی و مشابه بازی 2048 در اپ‌استور و گوگل‌پلی بسیار وجود دارد، اما می‌توان به صراحت گفت بهترین و موفق‌ترین نسخه‌ی آن ساخته‌ی استودیوی نام آشنای KetchApp است. هیجان ترکیب اعداد که به‌صورت تصادفی ظاهر می‌شوند، باعث می‌شود تا بارها و بارها برای ثبت رکورد بالاتر 2048 را امتحان کنید.

دانلود بازی 2048

بازی اندروید Alto's Odyssey

۱۳- بازی Alto's Odyssey

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: Alto's Odyssey
  • قیمت: رایگان

بازی Alto's Adventure و دنباله‌ی موفق آن یعنی Alto's Odyssey بدون شک یکی از زیباترین و چشم نوازترین بازی‌های این فهرست هستند. طراحی‌های بی‌نظیر در هر دو نسخه می‌توانند چشمان هر بازیکنی را برای مدت‌ها به خود خیره کند و برای تکرار تجربه‌‌ای خاص، بارها در دنیای بازی به انجام اسکی با Alto بپردازد. نسخه‌ی Odyssey بازی در سال ۲۰۱۸ توانست جایزه بهترین طراحی (Design) را در اپ‌استور اپل دریافت کند که نشان از سطح بالای این سری بازی دارد. آلتو یک چوپان جوان اهل آمریکای جنوبی است که در نسخه‌ی اول به اسکی روی کوهستان‌های پوشیده از برف می‌پردازد. در نسخه‌‌ی دوم همزمان با تغییر محل بازی به بیابان و دشت‌های داغ می‌توان از دوست‌های آلتو که هرکدام قابلیت‌های خاص خود را دارند نیز بهره برد. وجود حالت Zen در نسخه‌ی دوم بازی نیز اتفاقی بسیار خاص است، زیرا در این حالت هیچ‌ قانون، مأموریت یا جمع آوری سکه‌ و... برای انجام وجود ندارد، به جز اسکی روی شن‌های داغ بیابان و لذت بردن از مناظر بی‌نظیری که سازندگان برایمان آفریده‌اند. موسیقی‌های سری بازی Alto نیز با کیفیت فوق‌العاده‌ای طراحی شده‌اند و این دو بازی را به یک تجربه‌‌ی صوتی و تصویری و تعاملی درجه یک تبدیل کرده‌اند.

دانلود بازی Alto's Odyssey

بازی اندروید و آیفون Ballz

۱۲- بازی Ballz

  • سبک: فکری
  • استودیو: Ketchapp
  • قیمت: رایگان

عملکرد خوب و موفق استودیوی کچاپ (Ketchapp) در ساخت بازی‌های بی پایان انکار ناپذیر است و بازی Ballz یکی دیگر از آثار ساده اما جذاب این استودیو محبوب شمرده می‌شود که در فهرست ما نیز حضور دارد؛ اثری با ایده جالب، گیم‌پلی و گرافیک ساده که ممکن است ساعت‌ها و روزها بازیکنان را به خود مشغول کند. در بازی Ballz بازیکنان باید با ضربه توپ به بلوک‌های مربعی که در بالای صفحه قرار دارند و هربار به سمت پایین حرکت‌ می‌کنند، آن‌ها را از بین ببرد و به‌نوعی فضا را خالی نگه‌دارد. همچنین پس از هر نوبت، یک ردیف بلوک از بالا به صفحه اضافه می‌شود و مابقی بلوک‌ها یک ردیف پایین می‌آیند. از طرفی، دایره‌های سفید رنگی در طول بازی پدیدار می‌شوند که گیمر با دریافت آن‌ها می‌تواند از یک توپ بیشتر در نوبت بعدی بهره ببرد. درواقع بازیکن باید قبل از رسیدن بلوک‌ها به پایین صفحه، آن‌ها را از بین ببرد. درحالی که عدد بلوک‌ها به مرور افزایش پیدا می‌کنند و شرایط سخت‌تری را به وجود می‌‌آورند. اگر به‌دنبال یک بازی بدون پایان با کیفیت می‌گردید، Ballz انتخاب بسیار خوبی برای شما محسوب می‌شود.

دانلود بازی Ballz

Crossy Road

۱۱- بازی Crossy Road

  • سبک: فکری
  • استودیو: HIPSTER WHALE
  • قیمت: رایگان

فرار یک مرغ از میان شلوغی‌های یک شهر و عبور آن از رودخانه، اتوبان و ریل قطار، یکی از جذاب‌ترین ایده‌های فهرست بهترین بازی‌های بی پایان محسوب می‌شود. ایده‌ای که در استودیوی Hipster Whale به زیباترین، ساده‌ترین و در عین حال بهترین حالت ممکن به مرحله اجرا و انتشار رسیده است. گرافیک رنگارنگ و چشم نواز تمامی لحظات بازی حتی در منو‌ها با وجود سادگی که دارد، یکی از بارز‌ترین نقاط قوت Crossy road شمرده می‌شود. گیم‌پلی تصادفی و غیرقابل پیش‌بینی بازی درکنار دیگر عواملی مانند تنوع موانع، مراحل، حضور شخصیت‌های متنوع، اسم‌های مشهور دنیای رسانه و صداگذاری جذاب و بامزه بازی توانستند Crossy Road را به یکی محبوب‌ترین بازی‌های بی پایان موبایل تبدیل کنند. اثری که با گرافیک متفاوت در زمان عرضه، زاویه دوربین خاص و گیم‌پلی سراسر هیجان خود موفق شد تا الهام بخش بسیاری از بازی‌های محبوب این روز‌های پلتفرم موبایل شود. کنترل ساده و انیمیشن‌های روان و رنگارنگ بازی، می‌تواند بازیکنان را تا ساعت‌ها مجذوب خود کند. همچنین گفتنی است که بازی اندروید و آیفون Crossy road موفق به دریافت جایزه‌ی بهترین طراحی از اپ‌استور شده است و همچنان هم پس گذشت سال‌ها، جزو بهترین و اعتیادآورترین بازی‌های بدون پایان موبایل محسوب می‌شود.

دانلود بازی Crossy Road

بازی اندروید Into the Dead 2

۱۰- بازی Into The Dead 2

  • سبک: اکشن
  • استودیو: PikPok
  • قیمت: رایگان

حضور یک بازی اول شخص اکشن و زامبی محور در بین بازی‌های فانتزی و معمایی این فهرست، شاید در ابتدا عجیب به نظر برسد، اما استودیوی PikPok با ساخت Into The Dead 2 توانسته است تا با ارائه یک تجربه‌ی درجه یک و خوش ساخت، این امر را محقق کند. در نسخه‌ی اول بازی بازیکنان پس از سقوط هلیکوپتر شخصیت اصلی بازی، در میان سرزمینی پر از زامبی‌ قرار می‌گیرند که برخورد با یکی از آن‌ها کافی است تا گروهی از آن‌ها، شخصیت اصلی بازی را میل کنند و رکورد بازیکنان در تابلو امتیازات بازی به ثبت برسانند. همچنین وجود کمک‌هایی مانند اسلحه‌های مختلف و پاور آپ‌ها در بازی نیز به بالاتر بردن این رکورد کمک چشم‌گیری می‌کنند. اما در نسخه‌ی دوم بازی با وجود حفظ هسته‌ی اصلی گیم‌پلی، با داستانی منسجم‌تر و حالت‌های جدیدتری مواجه هستیم که باعث شده‌اند تا Into The Dead 2 به جانشین بسیار خوبی برای نسخه‌ی اول تبدیل شود. باید گفت که هر دو نسخه بازی از گرافیک خوبی بهره‌ می‌برند و هرکدام جزو بهترین بازی‌های بدون پایان موبایل شمرده می‌شوند.

دانلود بازی Into The Dead 2

بازی اندروید و آیفون Minion Rush: Running game

۹- بازی Minion Rush: Running game

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Gameloft
  • قیمت: رایگان

Minion Rush یکی دیگر از ساخته‌های استودیوی مشهور Gameloft است که بازیکنان پلتفرم موبایل با این استودیو و بازی‌های آن به خوبی آشنا هستند. مینیون‌ها از بامزه‌ترین و پرطرفدارترین شخصیت‌های دنیای انیمیشن‌ها شمرده می‌شوند و به خوبی توانسته‌اند تا جایگاه ویژه‌ای در این عرصه کسب کنند. این شخصیت‌ها که در انیمیشن من نفرت انگیز (Despicable ME) به شهرت رسیدند، به‌عنوان دستیاران گرو (Gru) شخصیت اصلی این انیمیشن شناخته می‌شوند و او را در راه به انجام رساندن نقشه‌های شرورانه خود کمک می‌کنند. این موجودات زرد و کوچک بامزه در بازی Minions Rush به گشت‌و‌گذار در عمارت و کارگاه گرو می‌پردازند و این گشت‌و‌گذار در هر اتاق و بخش آن به بازگشایی رمز و رازی جدید می‌انجامد. گرافیک فانتزی و بامزه، صداگذاری خوب و تنوع محیط‌ها و طراحی جذاب مینیون‌ها از جمله عوامل موفقیت این بازی شمرده می‌شوند. Minion Rush: Running game توانسته است به عدد خارق‌العاده بیش از ۵۰۰ میلیون دانلود در گوگل‌پلی دست پیدا کند و مانند دیگر ساخته‌های استودیوی Gameloft به یکی از بازی‌های پرچم‌دار پلتفرم موبایل تبدیل شود.

دانلود بازی Minion Rush: Running game

بازی اندروید و آیفون Rise Up

۸- بازی Rise Up

  • سبک: آرکید
  • استودیو: AI Games FZ
  • قیمت: رایگان

اکثر بازی‌های بی‌انتها از یک ایده‌ ثابت تعقیب و گریز یا از موضوعاتی مشابه استفاده می‌کنند؛ درحالی‌که این‌گونه آثار مدت‌ها است که اپ‌استور و پلی‌استور را اشباع کرده‌اند و به جز چند بازی محبوب، دیگر آثار جدید آن‌گونه که باید مورد توجه قرار نمی‌گیرند. اما Rise Up یکی از خاص‌ترین بازی‌های فهرست ما و در کل بازی‌های بی‌انتها است که یک گیم‌پلی نسبتا متفاوت را ارائه می‌کند. اثری که با طراحی رنگارنگ و زیبا، گیم‌پلی جدید و سخت خود توانسته است تا به یک بازی محبوب بین طرفداران سری آثار بی‌انتها تبدیل شود.

در روند Rise UP بازیکنان باید با کنترل یک دایره کوچک، موانع سر راه بادکنکی رها شده را کنار بزنند. در هر بار تجربه‌ی Rise UP ترتیب موانع و نوع‌ آن‌ها به‌طور تصادفی تغییر می‌کند و این مسئله باعث افزایش جذابیت بازی شده است. طراحی‌های متفاوت هر مرحله، بازیکنان را به تجربه‌ی مجدد بازی ترغیب می‌کند تا هربار رکوردی بالاتر را به ثبت برساند. در Rise Up حالت متفاوت Challenges نیز وجود دارد که به‌نوعی بخش مرحله‌ای بازی به حساب می‌آید. در این حالت، بازیکن باید از سه بادکنک در طی هر مرحله محافظت کند تا در پایان براساس سیستم سه ستاره‌ای (سه بادکنکی) امتیاز مشخصی را به‌دست آورد. همچنین طراحی‌های مختلفی برای بادکنک‌ها و پس‌زمینه بازی قابل باز کردن هستند که اشتیاق مضاعفی برای تجربه‌ی Rise Up ایجاد می‌کنند. اگر به‌دنبال یک بازی متفاوت در سری آثار بدون پایان هستید، به هیچ‌وجه بازی Rise UP را در موبایل از دست ندهید.

دانلود بازی Rise Up

بازی اندروید و آیفون Rodeo Stampede: Sky Zoo Safari

۷- بازی Rodeo Stampede: Sky Zoo Safari

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Featherweight Games Pty Limited
  • قیمت: رایگان

Rodeo Stampede یکی از شادترین و مفرح‌ترین عناوین بهترین بازی‌های بی‌انتها در این فهرست شمرده می‌شود که توانسته است بیش از ۵۰ میلیون بازیکن را سرگرم خود کند. این بازی که موفق به دریافت عنوان یکی از بهترین بازی‌های سال از اپ‌استور‌ شده است، از گیم‌پلی و کنترل ساده‌ای استفاده می‌کند و محتوای بسیار جذاب و متنوعی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. در بازی Rodeo Stampede گیمر کنترل یک کابوی را برعهده دارد که باید با سواری گرفتن از حیوانات مختلف و انتخاب مسیر درست، برای ثبت رکورد بالاتر تلاش کند. تنوع حیوانات حاضر در بازی بسیار بالا است و در Rodeo Stampede شاهد حضور گراز، شتر، بوفالو و زرافه هستیم که تجربه‌ی بسیار متفاوت و شادی را در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد. کنترل کابوی بازی فقط با یک انگشت انجام می‌شود که با لمس و رها کردن صفحه نمایشگر می‌توان از حیوانی به حیوانی که در مسیر دیگری قرار دارد پرید. طراحی و گرافیک مکعبی بازی بسیار زیبا و چشم نواز است و بازیکنان از تنوع محیط‌ها و حیوانات بازی خسته نخواهند شد. همچنین Rodeo Stampede از موسیقی‌های خوش ریتم و بسیار مناسبی در طول مراحل خود استفاده می‌‌کند که تاثیر زیادی روی جذاب‌تر شدن روند بازی می‌گذارد. بازی Rodeo Stampede: Sky Zoo Safari از آن دست پیشنهاداتی است که طرفداران بازی‌های بدون پایان، حداقل یک‌بار باید آن را تجربه کنند.

دانلود بازی Rodeo Stampede: Sky Zoo Safari

بازی اندروید و آیفون Sonic Dash 2: Sonic Boom

۶- بازی Sonic Dash 2: Sonic Boom

  • سبک: اکشن
  • استودیو: SEGA
  • قیمت: رایگان

سونیک (Sonic The Hedgehog) یکی از محبوب‌ترین و معروف‌ترین شخصیت‌های دنیای گیم است که تاکنون در بازی‌‌های زیادی حضور داشته است. بازی Sonic Dash 2: Sonic Boom در دنیای سریال تلویزیونی Sonic Boom جریان دارد و از شخصیت‌های این اثر استفاده می‌کند. Sonic Dash 2 یکی از هیجان انگیز‌ترین و سریع‌ترین بازی‌های فهرست بهترین بازی‌های بی‌انتها است که موانع و شخصیت‌های بسیار متنوعی را پیش روی گیمر قرار می‌دهد. در این بازی شاهد حضور شخصیت‌‌های اصیل دنیای سونیک مانند Tails، Amy درکنار شخصیت‌های جدید مانند Sticks هستیم که برای بازیکنان قدیمی و جدید راضی کننده است. هر کدام از این شخصیت‌ها دارای قدر‌ت خاص خود هستند که برای عبور از موانع می‌توان از آن‌ها استفاده کرد. در روند بازی، می‌توان به‌صورت تیمی با سه شخصیت به مسابقه پرداخت. همچنین برای عبور از موانع و ثبت رکورد بالاتر،‌ می‌توان میان شخصیت‌های مختلف سوییچ کرد و از قدرت‌های خاص هرکدام بهره برد. دنیای بازی بسیار رنگارنگ و زنده طراحی شده و برای بازیکنان در طولانی مدت تکراری نخواهد شد. حضور کاراکتر سونیک، ریتم تند و محیط‌های متنوع از نقاط قوت این بازی به شمار می‌روند که باعث دستیابی این بازی به میلیون‌ها دانلود در گوگل پلی شده است.

دانلود بازی Sonic Dash 2: Sonic Boom

Super Mario Run

۵- بازی Super Mario Run

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Nintendo Co., Ltd
  • قیمت: رایگان

معروف‌ترین لوله کش دنیای گیم، پس از سال‌ها به‌صورت رسمی به پلتفرم موبایل آمد تا نشان دهد می‌تواند یک تنه اوضاع را به نفع نینتندو تغییر دهد. Super Mario Run یک بازی با گیم‌پلی اعتیادآور و هیجان انگیز، انیمیشن‌ها و گرافیک چشم‌نواز و خوش ساخت است که حضور ماریو را در گوشی‌ هوشمندتان واجب می‌کند. این بازی به‌صورت رایگان عرضه شده است؛ اما فقط سه مرحله ابتدایی را به‌صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد و بازیکنان باید برای ادامه‌ی بازی، مبلغی را بپردازند. علاوه‌بر این، بازی Super Mario Run نیاز به اتصال دائم به اینترنت، حتی در در بخش داستان دارد. بازی با ارائه‌ی گیم‌پلی عالی و موسیقی‌های جذابی که برای بازیکنان خاطره‌انگیز است، می‌تواند حسابی گیمر را تحت تاثیر قرار دهد.

تجربه‌ی پشت سر گذاشتن مراحل بازی با شخصیت‌های دوست داشتنی مانند لوییجی، پیچ و یوشی از دیگر نقاط قوت بازی محسوب می‌شود که توانسته است دل بسیاری از طرفداران نینتندو را به‌دست آورد. همچنین در بازی شاهد حالت‌های مختلفی مانند World Tour، Toad Rally و Kingdom Builder هستیم که می‌توانند بازیکنان را ساعت‌ها به خود مشغول کنند و مانع از تکراری شدن بازی شوند. Super Mario Run جزو بازی‌های محبوب در ژانر بدون پایان شمرده می‌شود که هم‌اکنون برای پلتفرم‌های اندروید و آیفون در دسترس است.

دانلود بازی Super Mario Run

Temple Run 2

۴- بازی Temple Run 2

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Imangi Studios, LLC
  • قیمت: رایگان

Temple Run انقدر محبوبیت دارد که دیگر جایی برای معرفی و تعریف و تمجید باقی نمی‌گذارد. نسخه‌ی دوم Temple Run نیز مانند عنوان قبلی، یکی از موفق‌ترین بازی‌های پلتفرم موبایل محسوب می‌شود که سبک بی‌انتها را به بهترین شکل ممکن معنا کرده است. داستان بازی از جایی شروع می‌شود که پس از دزدیده شدن یک شی قدیمی نفرین شده، میمون‌های سیاه و شیطانی‌ای برای پس گرفتن آن به‌دنبال شخصیت اصلی بازی می‌دوند و بازیکنان نیز باید با کنترل آن به ثبت رکورد بپردازد. تغییر مسیر‌های پیاپی، استفاده از پاور آپ‌ها و دقت و سرعت بالا در واکنش نشان دادن از عواملی هستند که می‌توانند به بازیکنان در در روند مراحل کمک بسیاری کنند. بازی Temple Run 2 درکنار Subway Surfers از موفق‌ترین بازی‌های بدون پایان شمرده می‌شوند که تجربه‌ی جذاب و البته مشابهی را نسبت به یک‌دیگر ارائه می‌کنند.

دانلود بازی Temple Run 2

بازی اندروید و آیفون Jetpack Joyride

۳- بازی Jetpack Joyride

  • سبک: آرکید
  • استودیو: Halfbrick Studios
  • قیمت: رایگان

Half Brick یکی از موفق‌ترین استودیوها در زمینه ساخت بازی‌های اعتیادآور و بی‌پایان است که ابتدا با بازی موفق Fruit Ninja نام خود را بر سر زبان‌ها انداخت. اما نماینده این استودیو در فهرست بهترین بازی‌های بی‌ نهایت زومجی Jetpack Joyride نام دارد. اثری که پس از گذشت سال‌ها از زمان انتشار همچنان با آپدیت‌های متعدد، محتوای جدیدی را دریافت می‌کند و در میان محبوب‌ترین بازی‌های موبایل باقی مانده است.

در این بازی شخصیت اصلی بازی با نام Barry سعی دارد تا از آزمایشگاهی که در آن گرفتار شده است فرار کند. بری در این راه برای عبور از موانع مختلف مانند زپر‌ها و موشک‌های گرماسنج از جت‌پک های متنوع و جالبی استفاده می‌کند. با جمع آوری سکه در هر نوبت و استفاده از آن‌ها، می‌توان آیتم‌های مختلفی را خریداری کرد و قدرت‌ها و جت پک‌های جدیدی را در اختیار بری قرار داد. تنوع خوب محیط‌ها، قابلیت شخصیت سازی بالا، گیم‌پلی غیرقابل پیش‌بینی و سراسر هیجان بازی و عرضه آپدیت‌های مستمر پس از گذشت سال‌ها از انتشار، باعث شده است تا Jetpack Joyride یکی از قدیمی‌ترین آثار فهرست بهترین بازی‌های بی پایان ما محسوب شود.

دانلود بازی Jetpack Joyride

بازی اندروید و آیفون Dunk Shot

۲- بازی Dunk Shot

  • سبک: ورزشی
  • استودیو: Ketchapp
  • قیمت: رایگان

بازی Dunk Shot از آن دست آثاری است که به خوبی می‌تواند علاقه‌مندان به بازی‌های تفننی و بدون پایان را درگیر خود کند. به‌خصوص که اگر از بازی‌های چالش برانگیز لذت ببرید، احتمالا دیگر نمی‌توانید که Dunk Shot را رها کنید. بازی Dunk Shot در هر دور، تنها از بازیکن می‌خواهد تا توپ‌هایی را به‌صورت مداوم در حلقه‌های بسکتبال بیندازد. اما نکته‌ی مهم اینجا است که اگر توپ بدون برخورد به حلقه عبور کند، امتیاز بیشتری ثبت می‌شود؛ از طرفی اگر این کار به‌صورت پشت سر هم انجام شود، میزان دریافت امتیاز‌ها هم چند برابر می‌شود تا زمانی‌که بالاخره توپ به حلقه برخورد کند یا گیمر به‌طور کامل فرصت خود را از دست بدهد.

بازی Dunk Shot دارای توپ‌ها و اجسام بسیار متنوعی است که هرکدام از ویژگی‌های ظاهری و صوتی منحصربه‌فردی برخوردار هستند؛ درواقع همین تنوع بالای اسکین‌ها و طراحی خلاقانه‌ی توپ‌ها، حس و حال جذابی را به بازی افزوده‌اند. همچنین بازی از حالت‌های متنوعی هم بهره می‌برد که هرکدام می‌توانند چالش‌های متنوعی را مقابل گیمر قرار دهند. اگر به بازی‌های بدون پایان و تفننی علاقه دارید، به هیچ‌وجه تجربه‌ی بازی Dunk Shot را در موبایل از دست ندهید.

دانلود بازی Zombie Tsunami

بازی اندروید Smash Hit

۱- بازی Smash Hit

  • سبک: اکشن
  • استودیو: Mediocre AB
  • قیمت: رایگان

استودیو Mediocre AB برای ساخت Smash Hit علاوه‌بر خلق یک گیم‌پلی سرگرم کننده، اتمسفر جذابی را هم به واسطه‌ی فضا سازی عالی خود به وجود آورده است. در روند بازی Smash Hit بازیکن باید سعی کند تا با پرتاب به موقع توپ‌ها به سوی دیوار‌های شیشه‌ای، مسیر خود را باز کند؛ اما میزان توپ‌ها محدود است و به مرور، عبور از موانع هم به کار سخت‌تری تبدیل می‌شود.

بااین‌حال، گیم‌پلی اعتیادآور و طراحی زیبای محیط‌ها، گیمر را دوباره به سوی خود باز می‌گرداند تا شاید این‌بار رکورد بالاتری را ثبت کند. بازی Smash Hit به واسطه‌ی تجربه‌ی با کیفیتی که ارائه می‌کند، یکی از متفاوت‌ترین بازی‌های بدون پایان شمرده می‌شود که می‌توانید در پلتفرم‌های اندروید و آیفون به تجربه‌ی آن بپردازید. بنابر این اگر به‌دنبال یک بازی ویژه در موبایل می‌گردید، Smash Hit یک گزینه‌ی عالی برای شما محسوب می‌شود.

دانلود بازی Smash Hit


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده