نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۵۷

حالت Creative بازی Fortnite معرفی شد

در بخش Creative بازی فورتنایت می‌توانید Mapهای دلخواه‌تان را بسازید و با دیگر بازیکنان به‌اشتراک بگذارید.

در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، کمپانی اپیک گیمز، سازنده بازی Fortnite، فصل هفتم این بازی محبوب را آغاز و در جریان آن، جدیدترین حالت قابل بازی آن با نام Creative را با انتشار یک ویدیو معرفی کرده است.

حالت Creative از دو حالت Battle Royale و Save The World جدا است و فضا و رابط کاربری مخصوص به خودش را دارد. این بخش، سرورهایی مخصوص دارد که تا ۱۶ نفر را در هر نقشه می‌توانند بارگذاری کنند. بازیکنان با انتخاب حالت Fortnite Creative، ابتدا وارد یک Hub می‌شوند و پس از آن می‌توانند وارد جهان دیگر بازیکنان شوند یا اینکه جهان خودشان را بسازند. گفتنی است که در هر جهان که واردش می‌شوید، می‌توانید نهایتا چهار مرحله‌ی مختلف را پشت سر بگذارید.

جهان‌هایی که بازیکنان واردش می‌شوند از نقشه‌ی بازی در حالت بتل رویال کوچک‌تر است. شما می‌توانید با استفاده از یک گوشی موبایل، در این جهان‌ها موارد مختلفی را خلق، کپی یا پاک کنید. شما قادر خواهید بود آزادانه در این جهان‌ها پرواز کنید و آن را به شکلی که دوست دارید دربیاورید. دست بازیکنان در خلق آنچه که دوست دارند کاملا باز است و بازی گزینه‌های بسیار زیادی را در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

شما در این حالت از بازی، یک کوله‌پشتی به‌خصوص دارید که می‌توانید سلاح‌ها، دستگاه‌ها، صندوق‌ها و در کل، آیتم‌هایی را که بازیکنان در نقشه‌ی بازی پیدا می‌کنند از آن بردارید و در جهان‌تان قرار بدهید. هر آیتمی که از کوله‌پشتی‌تان برمی‌دارید، در قسمت پایینی صفحه‌ برای‌تان نمایش داده می‌شود. شما می‌توانید این آیتم‌ها را در اندازه‌ها و حالت‌های مختلف در نقشه‌ی بازی قرار بدهید.

پس از ساختن جهان خود، می‌توانید دوستان‌تان را به آن دعوت کنید و حالت‌های بازی مختلفی مثل Team Deathmatch را در آن تجربه کنید. شرایطی مثل محدودیت زمانی، میزان Health و مواردی این‌چنینی این حالت‌ها را هم می‌توانید طوری که دوست دارید تنظیم کنید.

حالت Fortnite Creative را می‌توانید از ۱۳ دسامبر (۲۲ آذر) در بازی فورتنایت تجربه کنید. بازی Fortnite روی پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی، نینتندو سوییچ و گوشی‌های هوشمند در دسترس قرار دارد و حالت بتل رویال این اثر کاملا رایگان است. در ادامه، شما را به‌تماشای تریلر معرفی حالت Fortnite Creative دعوت می‌کنم.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده