نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۴

تاریخ راهیابی حالت Eternal Arena Mode به بازی The Banner Saga 3 مشخص شد

استودیو استویک اعلام کرد که بازی The Banner Saga 3 هفته آینده میزبان حالت Eternal Arena Mode خواهد شد.

با انتشار بازی The Banner Saga 3 در تابستان سال جاری، استودیو استویک پرونده این سه‌گانه حماسی استراتژی و نقش‌آفرینی را بست. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که تاریخ راهیابی حالت Eternal Arena Mode به بازی The Banner Saga 3 اعلام شده است و این بازی با انتشار حالت مذکور بیش از پیش گسترش خواهد یافت.

بر اساس اعلام استودیو استویک، حالت Eternal Arena Mode که به عنوان هدف نهایی کمپین تامین مالی کیک استارتر بازی شناخته می‌شود، در تاریخ ۲۱ آذر (۱۲ دسامبر) به بازی The Banner Saga 3 اضافه خواهد شد. با این حال، کاربران تا زمان انتشار کامل این حالت در هفته آینده می‌توانند در قالب نسخه آزمایشی به تجربه آن بپردازند.

حالت Eternal Arena چالش‌ها و گزینه‌هایی برای شخصی‌سازی نقشه‌ها، قوانین و دشمنان را برای کاربران فراهم می‌کند و از این طریق باعث گسترش بازی می‌شود. افزون بر این، این حالت به کاربران اجازه می‌دهد تا در چالش‌های هفتگی شرکت کنند و برای قرارگیری در رتبه‌های بالاتر «جدول امتیازات جهانی» با سایر بازیکنان به رقابت بپردازند. همچنین بر خلاف بازی اصلی که روی تجربه تک‌نفره تمرکز داشت، حالت Eternal Arena Mode امکان رقابت بازیکنان و آزمودن مهارت‌هایشان با یکدیگر را فراهم می‌کند.

بازی The Banner Saga 3 در حال حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، نینتندو سوییچ، کامپیوتر و مک در دسترس است و در آینده شاهد انتشار آن برای اندروید و iOS خواهیم بود. این بازی به واسطه داستان خوب و مخصوصا پایان‌بندی مناسب برای داستان این سه‌گانه، مبارزات نوبتی و تاکتیکی جذاب، تنوع بالای قهرمان‌ها و سیستم ارتقا مناسب آن‌ها، طراحی‌های هنری بسیار زیبا و انیمیشن‌های نرم کاراکتر‌ها و البته ارزش تکرار بالا در بررسی زومجی نمره ۸ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

The Banner Saga 3 تلفیقی خیلی خوب از یک داستان جالب و گیم‌پلی سرگرم‌کننده ارائه می‌دهد و به عنوان یک پایان‌بندی، کار خودش را در تمام کردن داستانی که نسخه اول مجموعه آغاز کرده بود، به‌خوبی انجام می‌دهد. با اینکه بازی مشکلاتی دارد، اما مخصوصا طرفداران دو نسخه قبلی این مجموعه از آن لذت زیادی خواهند برد.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده