نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۵۸

بازی Call of Duty: Black Ops 4 احتمالا میزبان اسپشالیست جدیدی می‌شود

تیزر تازه Call of Duty: Black Ops 4 از راهیابی اسپشالیست کاملا جدیدی به بازی حکایت دارد.

روز گذشته استودیو تری آرک تیزر کوتاهی از بازی Call of Duty: Black Ops 4 منتشر کرد و از این طریق به نمایش نقشه تازه بخش بلک‌اوت که به عقیده بسیاری از طرفداران به نقشه Hijacked اشاره دارد، پرداخت. در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که ظاهرا هفته آینده با یک بروزرسانی ساده طرف نخواهیم بود؛ زیرا پلی استیشن با انتشار تیزر دیگری به مورد جدیدی اشاره کرده است که از راهیابی یک اسپشالیست کاملا تازه به بازی حکایت دارد.

این تیزر کوتاه که در ادامه مطلب قابل مشاهده است، کاراکتری با یک نوع شی مرموز در دستش را به نمایش در می‌آورد. با اینکه به سختی می‌توان گفت که این شی دقیقا چه چیزی است، اما بی‌شباهت به یکی از انواع نارنجک‌های نوری نیست. اگرچه به طور دقیق نمی‌توان گفت که این تیزر به اسپشالیست جدیدی اشاره دارد، اما اضافه شدن یک Specialist به بازی دور از ذهن نخواهد بود؛ زیرا استودیو تری‌ارک چندی قبل اعلام کرده بود که در ماه دسامبر (بازه زمانی ۱۰ آذر تا ۱۰ دی) شاهد راهیابی کاراکتر جدیدی به بازی Call of Duty: Black Ops 4 خواهیم بود و از آنجایی که پنج روز از ماه سپتامبر سپری شده است، این موضوع کاملا با عقل جور در می‌آید. با این حال، با انتشار به‌روزرسانی تازه بازی در هفته آینده می‌توانیم اطلاعات بیشتری از نقشه و اسپشالیست جدید بازی به دست بیاوریم.

دانلود از وب‌سایت آپارات

بازی Call of Duty: Black Ops 4 در‌ حال حاضر در پلتفرم‌های پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و کامیپوتر در دسترس است. این بازی به واسطه گان پلی بی‌نهایت روان و طبیعی، بخش بلک‌اوت جذاب با نقشه عالی، بخش زامبی سرگرم‌کننده با سناریو‌های مختلف و متنوع، صداگذاری‌های عالی و سیستم پیشرفت و شخصی‌سازی غنی در بررسی زومجی نمره ۸.۵ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

Call of Duty: Black Ops 4 با وجود تمام تغییراتی که در مقایسه با نسخه‌های پیشین سری داشته، تجربه لذت‌بخشی است؛ آنقدر لذت‌بخش که بتوانید به لطف گان پلی و هسته گیم‌پلی جذابش، ساعت‌ها به‌تنهایی یا همراه با دوستان‌تان در قالب بخش‌های چندنفره، زامبی و بلک‌اوت سرگرم شوید و از یک تجربه شوتر اول‌شخص رقابتی، نهایت لذت را ببرید.

نظر شما در این‌باره چیست؟ آیا استودیو تری‌آرک اسپشالیست کاملا جدیدی را به بازی Call of Duty: Black Ops 4 اضافه می‌کند یا شاهد مورد دیگری خواهیم بود؟ نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده