نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۹

با پیش خرید بازی PUBG در پلی استیشن 4 صاحب پوسته‌های انحصاری ناتی داگ شوید

پیش خرید بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds در پلی‌استیشن 4 پوسته‌هایی از کاراکترهای محبوب استودیو ناتی داگ نظیر نیتن دریک را در اختیار می‌گذارد.

ظاهرا نمی‌توان برای اطلاعیه‌های مهم بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds پایانی متصور شد. بزرگ‌ترین اخبار بازی PUBG در هفته‌های اخیر مربوط به انتشار آن برای کنسول پلی استیشن 4 بود. حال و در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که به مناسبت انتشار این نسخه، شاهد اشاراتی به تعدادی از بزرگ‌ترین قهرمانان پلی‌استیشن در این بازی بتل رویال خواهیم بود.

کسانی که نسخه پلی استیشن 4 بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds را پیش خرید کنند، پوسته‌هایی از کاراکترهای معروف استودیو ناتی داگ را به عنوان پاداش اضافی دریافت خواهند کرد. اولین پوسته، لباس صحرایی نیتن دریک از بازی Uncharted 3: Drake’s Deception و پوسته بعدی کوله‌پشتی اِلی از بازی تحسین‌شده The Last of Us است. ذکر این نکته خالی از لطف نیست که این اقلام به صورت انحصاری برای دارندگان نسخه PS4 بازی پابجی در دست خواهد بود.

البته این اولین کراس اور بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds در سال جاری نیست؛ زیرا چندی قبل پوسته‌هایی از فیلم Suicide Squad (جوخه انتحار) به بازی اضافه شد و امکان تجربه بازی با کاراکترهای هارلی کویین و جوکر را برای طرفداران کمیک بوکی فراهم کرد. افزون بر این، بازی PUBG Mobile همکاری جدیدی را برای انتشار نسخه بازسازی بازی Resident Evil 2 در اوایل سال ۲۰۱۹ آغاز کرده است.

دانلود از وب‌سایت آپارات

بازی PlayerUnknown’s Battlegrounds در تاریخ ۱۶ آذر ۱۳۹۷ (۷ دسامبر ۲۰۱۹) در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار می‌گیرد. این بازی بتل رویال محبوب در حال حاضر برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، کامپیوتر، اندروید و iOS در دست است. بازی PUBG به واسطه رقابتی نفس‌گیر با ۱۰۰ بازیکن دیگر، تزریق سبکی جدید به دنیای بازی‌های ویدیویی، سلاح‌ها و اتچمنت‌های متنوع و کاربردی و چشم‌انداز زیبای نقشه‌های بازی در بررسی زومجی نمره ۸ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی PlayerUnknown's Battlegrounds جریان جدیدی در صنعت بازی‌های ویدیویی و به ویژه شوتر است که با ارائه محتوایی جذاب و شدیدا اعتیادآور، ۱۰۰ بازیکن را به صورت همزمان وارد منطقه‌ای خالی از سکنه می‌کند تا برای پیروزی تلاش کنند. هرچند بازی از بعد فنی ایرادات زیادی دارد، اما نباید فراموش کرد که پابجی بازی جریان‌سازی است که مفهموم جدیدی را به بازی‌های ویدیویی آورده است و تبعات انتشار آن را تا سال‌ها در صنعت بازی‌های ویدیویی خواهیم دید.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده