نویسنده: رضا علمی
// پنجشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

عنوان رسمی اسپین آف Men In Black مشخص شد

سونی پیکچرز عنوان رسمی قسمت فرعی فیلم Men in Black را به‌صورت رسمی اعلام کرد.

عنوان رسمی چهارمین فیلم از مجموعهٔ «مردان سیاه‌پوش» مشخص شد. کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) یک روز پیش از مراسم کامیک کان برزیل که قرار است کنفرانس مطبوعاتی راجع به این فیلم داشته باشد، عنوان رسمی قسمت فرعی فیلم  Men in Black (مردان سیاه‌پوش) را اعلام کرد. طبق اعلان رسمی کمپانی سونی پیکچرز، قسمت فرعی این مجموعهٔ علمی تخیلی با عنوان Men in Black International (مردان سیاه‌پوش بین‌المللی) اکران خواهد شد و دلیل انتخاب این عنوان هم لوکیشن‌های مختلف و مأموریت‌های جهانی مأموران سازمان تحقیق و اکثر اوقات مبارزه با موجودات فضایی است.

قسمت فرعی این مجموعه علمی تخیلی با عنوان Men in Black International اکران خواهد شد

فیلمبرداری و تولید فیلم Men in Black International در شهر لندن، شهر نیویورک، کشور ایتالیا و کشور مراکش انجام شده است و با توجه به تصاویری که پیش از این تسا تامپسون از محل فیلمبرداری فیلم در صحرا منتشر کرده بود، به نظر می‌رسد که باید شاهد محیط‌های متنوع در طول فیلم باشیم. سایت Omega Underground اطلاعات اولیهٔ داستان فیلم فرعی Men in Black International کمپانی سونی پیکچرز را چندی پیش منتشر کرده بود. در این فیلم شخصیت اِم با نقش‌آفرینی تسا تامپسون در سفری ماجراجویانه در جهت آزمودن خود، به شعبهٔ لندن کمپانی MIB ملحق می‌شود. در آنجا این شخصیت با شخصیتی به نام مأمور اچ با نقش‌آفرینی کریس همسورث باید همکاری کند؛ مأمور اچ پیش‌تر برای خود اسم و رسمی داشت و گویا دیگر همچون سابق معروف نیست. این دو شخصیت درگیر قتلی مرموز می‌شوند و مجبورند به سراسر جهان سفر کنند. بیشتر اتفاقات فیلم Men in Black International قرار است در شهر لندن جریان داشته باشد و این فیلم دارای سه شخصیت اصلی که شامل ترکیبی از یک شخصیت سفیدپوست، یک زن سیاه‌پوست و یک مرد مسن می‌شود، خواهد بود. همچنین اعلام شده بود فیلم جدید مجموعهٔ مردان سیاه‌پوش، نوعی جدید از بیگانگان را به تصویر خواهد کشید و هنوز اطلاعاتی از ویژگی‌های بیگانگان جدید، منتشر نشده است.

Men In Black

اگرچه پیش‌تر اعلام شده است که داستان فیلم جدید بزرگ‌تر و جهانی‌تر خواهد بود، اما حضور دوبارهٔ اما تامپسون، بازیگر انگلیسی و قدیمی سینمای هالیوود، کاملاً مشخص و تأییدکنندهٔ این موضوع است که فیلم جدید با سه فیلم پیشین این مجموعه در ارتباط خواهد بود و نمی‌توان آن را کاملاً ریبوت دانست. کریس همسورث در نقش ایجنت اچ، تسا تامپسون در نقش ایجنت اِم، ربکا فرگوسن، اما تامپسون در نقش ایجنت اُ، لیام نیسون، کمیل نانجیانی و ریف اسپال، از جمله بازیگرانی هستند که در اسپین‌آف مردان سیاه پوش حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. از اوایل تابستان امسال، فیلمبرداری و تولید قسمت فرعی فیلم Men in Black International در لندن آغاز شد. تقریباً بیست روز پیش در خبری اعلام شد که مراحل فیلمبرداری و تولید این فیلم رسماً به پایان رسیده است. کریس همسورث با انتشار تصاویری در صفحه رسمی خود در صفحهٔ اینستاگرام خود اعلام کرد که فیلمبرداری و تولید این فیلم مورد انتظار تابستان سال آینده، به پایان رسیده است.

 دلیل انتخاب این عنوان، لوکیشن‌های مختلف و ماموریت‌های جهانی ماموران سازمان فضایی است

اف گری گری، کارگردان فیلم The Fate of the Furious (سرنوشت خشمگین)، کارگردانی پروژهٔ جدید کمپانی سونی پیکچرز را بر عهده دارد و کار نوشتن فیلمنامه این فیلم بر عهدهٔ آرت مارکوم و مت هالووی، نویسندگان فیلم Iron Man (مرد آهنی) و فیلم Transformers: The Last Knight (تبدیل شوندگان: آخرین شوالیه) خواهد بود.

فیلم Men in Black در تابستان سال ۱۹۹۷ با بازی ویل اسمیت و تامی لی جونز روی پرده‌ٔ سینما رفت و موفق شد ۵۸۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. پس از آن، فیلم Men in Black II (مردان سیاه‌پوش ۲) که دنبالهٔ فیلم اول بود، در سال ۲۰۰۲ اکران شد و توانست ۴۴۱ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. علاوه بر فروش پایین‌تر نسبت به قسمت اول، فیلم Men in Black II نقدهای متوسط و ضعیفی را نیز از سوی منتقدان دریافت کرد. در نهایت فیلم Men in Black 3 (مردان سیاه‌پوش ۳) در سال ۲۰۱۲ روی پرده رفت و با وجود مشکلاتی که در زمان فیلمبرداری برای این فیلم به‌وجود آمده بود، این فیلم موفق شد ۶۴۲ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. کارگردانی هر سه فیلم Men in Black بر عهده بری ساننفلد بوده است. یکی از نقاط قوت فیلم ابتدایی، روابط احساسی و شیمی بین دو بازیگر اصلی فیلم، یعنی ویل اسمیت و تامی لی جونز بود؛ ویل اسمیت شخصیتی پرحرف و تازه‌کار در شکار بیگانگان بود و از آن طرف تامی لی جونز، شخصیتی کم‌حرف و موقر و کارکشته و خبره در کار خود. ساخت قسمت دوم با مشکلات زیادی همراه بود و سازندگان به سختی توانستند بازیگران اصلی را برای حضور دوباره در این مجموعه متقاعد سازند و نتیجهٔ کار هم چنگی به دل نمی‌زد. فیلم سوم مجموعهٔ مردان سیاه‌پوش، تقریباً یک دهه پس از اکران فیلم دوم، اکران شد. این فیلم نیز با مشکلات زیادی همراه بود و زمانی که وارد مراحل تولید شد، تنها یک سوم از فیلمنامه نوشته شده بود. با این حال فروش فوق‌العادهٔ این فیلم، تا حدی مشکلات زمان ساخت و همچنین نقیصه‌های فیلم را به دست فراموشی سپرد.

فیلم Men in Black International قرار است در تاریخ ۱۴ ژوئن ۲۰۱۹ (۲۴ خرداد ماه ۱۳۹۸) روی پرده‌ٔ سینما برود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده