نویسنده: مسیح کریمی
// پنجشنبه, ۱۵ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۳۲

مبارزه آکوامن با اوشن مستر در ویدیوی جدید فیلم Aquaman

ویدیوی جدیدی از فیلم Aquaman منتشر شده است که در آن شاهد مبارزه شخصیت آکوامن با اوشن مستر هستیم.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو و بنر تبلیغاتی جدیدی از فیلم Aquaman (آکوامن) منتشر شده است. حدود دو هفته دیگر این فیلم مورد انتظار از دنیای دی سی (DC) قرار است روی پرده‌های سینما برود و حال کمپانی برادران وارنر ویدیوی جدیدی از فیلم Aquaman را به منظور گسترش تبلیغات و استفاده از تمامی پتانسیل‌های فروش این فیلم، منتشر کرده است. در این ویدیو شاهد مبارزه آکوامن با بازی جیسون موموآ و اورم ماریو ملقب به اوشن مستر با بازی پاتریک ویلسون بر سر تخت پادشاهی آتلانتیس هستیم. آکوامن و اورم ماریو برادر ناتنی هستند. این مبارزه احتمالا در اوایل فیلم جریان دارد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر این ویدیو، برادران وارنر یک بنر تبلیغاتی جدید از فیلم Aquaman برای تبلیغ این فیلم در کشور چین را منتشر کرده است در آن شاهد حضور آکوامن و اورم ماریو هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Aquaman

جیسون موموآ در نقش آرتور کوری (آکوامن)، امبر هرد در نقش ملکه مرا، پاتریک ویلسون در نقش اورم ماریو (اوشن مستر)، نیکول کیدمن در نقش آتلانا (مادر آکوامن)، یحیی عبدل متین دوم در نقش بلک مانتا، تمورا موریسون در نقش توماس کوری (پدر آکوامن)، ویلم دفو در نقش نیودیس ولکو، دولف لاندگرن در نقش شاه نرئوس، لودی لین در نقش مارک، گراهام مک‌تاویش، رندل پارک در نقش دکتر استیون شین و مایکل بیچ در نقش جسی کین (پدر بلک مانتا)، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Aquaman حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند.

فیلم Aquaman به کارگردانی جیمز وان، قرار است در تاریخ ۲۱ دسامبر امسال (۳۰ آذر) اکران شود. همچنین مدت زمان فیلم آکوامن حدود ۱۳۹ دقیقه یا به عبارتی دو ساعت و ۱۹ دقیقه اعلام شده است. همچنین نقدهای فیلم Aquaman قرار است در روز سه‌شنبه، ۱۱ دسامبر امسال (۲۰ آذر ماه) منتشر شود


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده