نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۹

اشاره یوبیسافت به نسخه‌ای آخرالزمانی از Far Cry

کمپانی یوبیسافت تیزری را از نسخه بعدی مجموعه Far Cry منتشر کرد و اظهار داشت که در مراسم The Game Awards 2018 به طور کامل از این بازی رونمایی خواهد کرد.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که کمپانی یوبیسافت تیزر کوتاهی را از نسخه بعدی مجموعه Far Cry منتشر کرده است. نسخه بعدی مجموعه فارکرای در آینده‌ای آخرالزمانی جریان دارد و وقایع پس از رویدادهای بازی Far Cry 5 را روایت می‌کند. این ویدیو کوتاه به وسیله یوبی سافت منتشر شده است و بر اساس اعلام این کمپانی، در مراسم The Game Awards 2018 شاهد رونمایی کامل از بازی خواهیم بود.

این نسخه قطعا مجموعه Far Cry را وارد مسیر پرپیچ‌وتابی خواهد کرد و تنها باید تا مراسم The Game Awards امسال منتظر باشیم و ببینیم که کمپانی Ubisoft چه چیزی را برای طرفداران این مجموعه تدارک دیده است. مراسم The Game Awards 2018 در ساعت ۰۵:۰۰ بامداد روز جمعه، شانزدهم آذر ماه به وقت ایران برگزار خواهد شد و در این مراسم دستکم ۱۰ بازی تازه معرفی خواهد شد و شاهد منتشر شدن اطلاعات مختلفی از بازی‌هایی هستیم که در گذشته منتشر یا معرفی شده‌اند.

دانلود از وب‌سایت آپارات

بازی Far Cry 5 به عنوان اولین نسخه از مجموعه فارکرای که وقایع آن در امریکا اتفاق می‌افتد، در فروردین ماه سال جاری در دسترس بازیکنان قرار گرفت. این بازی روی جامعه‌ای خیالی در مونتانا تمرکز دارد که به وسیله یک فرقه مذهبی با نام Project at Eden’s Gate اداره می‌شود. این بازی به واسطه تنوع مراحل، نقشه‌ی بزرگ و پر از کارهای مختلف برای انجام دادن، گیم‌پلی روان و کنترل راحت تمام وسایل نقلیه، بخش Far Cry Arcade با پتانسیل بالا برای تجربه‌های جدید و طراحی هنری و نوپردازی فوق‌العاده جنگل‌ها در بررسی زومجی نمره ۸ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

برای یک فارکرای، Far Cry 5 با ایده‌های جدید خود نام خودش را به عنوان یکی از بازی‌های خوب این سری ثبت می‌کند. قابلیت صدا کردن شخصیت‌های دیگر برای کمک وسط یک مرحله کاملا در گیم‌پلی جا افتاده و دنیای بازی همیشه چیزی برای ارائه دارد. اگر هوش مصنوعی کمی باهوش‌تر بود و داستان بازی به همان شخصیت «پدر» خلاصه می‌شد، فارکرای ۵ می‌توانست پا جای پای نسخه‌ی سوم بگذارد.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع VG247
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده