نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۵۸

بازیگران اصلی سریال The Edge of Seventeen معرفی شدند

شبکه یوتیوب اولین بازیگران سریال The Edge of Seventeen (مرز هفده سالگی) را تایید و رسما معرفی کرد.

ماه گذشته بود که ساخت سریالی براساس فیلم The Edge of Seventeen توسط شبکه استریم یوتیوب رسما تایید و اعلام شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، دو بازیگر اصلی سریال انتخاب و رسما معرفی شده‌اند. طبق خبری که وب‌سایت هالیوود ریپورتر منتشر کرده، ایزابل فورمن و لیانا لیبراتو دو بازیگری هستند که قرار است دو نقش اصلی سریال The Edge of Seventeen را بازی کنند. فورمن بیشتر برای بازی در فیلم Orphan (یتیم) و فیلم The Hunger Games (هانگر گیمز) شناخته می‌شود و لیبراتو نیز در فیلم‌هایی چون فیلم Trust (اعتماد)، فیلم If I Stay (اگر بمانم) و فیلم Stuck in Love (درگیر عشق)، به ایفای نقش پرداخته است. فورمن قرار است نقش شخصیت میرا را بازی کند که در فیلم اصلی هیلی استاینفلد این نقش را بر عهده داشت که در فیلم نام این شخصیت میراندا بود.

 لیانا لیبراتو

مانند فیلم، سریال The Edge of Seventeen نیز داستان یک دانش آموز دبیرستانی و بهترین و تنها دوستش را روایت می‌کند که در طول آن به تغییرات روابط، احساسات و واقعیت‌های درونی یک دختر نوجوان، می‌پردازد. این سریال قرار نیست یک بازسازی یا دنباله باشد، بلکه در سریال The Edge of Seventeen قرار است شاهد روایت داستان‌های جدیدی باشیم، اما لحن سریال مانند فیلم آن خواهد بود و صراحتا به مشکلات نوجوانان در این سنین خواهد پرداخت. تمرکز این سریال قرار است روی دوستی شخصیت میرا با شخصیت لو (در فیلم کریستا با بازی هیلی لو ریچاردسون) با بازی لیبراتو باشد که تمام طول روز را با یکدیگر سپری می‌کنند.

آنابل اواکس، نویسنده سریال‌هایی چون سریال Sirens (سایرن‌ها)، سریال Angel from Hell و سریال Atypical (اتیپیک)، وظیفه نوشتن فیلمنامه و کارگردانی قسمت پایلوت سریال The Edge of Seventeen را بر عهده دارد. او همچنین به‌عنوان تهیه کننده اجرایی و شورانر نیز در این سریال حضور خواهد داشت. کلی فرمون کریگ وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه فیلم The Edge of Seventeen را بر عهده داشته است و در این پروژه نیز حضور دارد. فیلمبرداری و تولید قسمت آزمایشی این سریال از ماه ژانویه ۲۰۱۹ (دی یا بهمن امسال) آغاز خواهد شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده