نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۴۶

بازی Command & Conquer: Rivals برای آیفون و اندروید منتشر شد

بازی استراتژی همزمان Command & Conquer: Rivals در دسترس کاربران اندروید و iOS قرار گرفت.

در تازه‌ترین اخبار بازی موبایل مطلع شدیم که کمپانی الکترونیک آرتز بازی موبایل Command & Conquer: Rivals را منتشر کرده است. این بازی که در حال حاضر در دسترس بازیکنان اندروید و iOS قرار دارد، امکان مبارزه آنلاین بازیکن در برابر بازیکن را به صورت یک به یک برای کاربران فراهم می‌کند. مایکل مارتینز، مدیر کل استودیو Redwood بیانیه‌ای را به همراه این خبر منتشر کرد و به کاربران موبایل که به بازی‌های استراتژی هم‌زمان علاقه دارند، نوید تجربه‌ای کاملا جدید را داد. او در این‌باره اذعان داشت:

در طول چند ماه گذشته، ما بیشتر درباره Command & Conquer صحبت کردیم و این واقعا هیجان‌انگیز بود. ما هر روز با جامعه‌ طرفداران به تجربه بازی Command & Conquer: Rivals می‌پرداختیم و با آن‌ها برای سرگرم‌کننده و بالانس شدن بازی تا جای ممکن، کار می‌کردیم. هدف ما این بود که اثر جدیدی را برای بازیکنان موبایل که به تجربه بازی‌های هم‌زمان می‌پردازند، به ارمغان بیاوریم و امکان کنترل کامل هر حرکتی را برای‌شان مهیا کنیم تا مهارت رقابتی واقعی خود را نشان دهند.

شایان ذکر است که انتشار بازی Command & Conquer: Rivals با رویدادی در بازی همراه شده است. این بازی نقش به‌سزایی در برنامه‌های کمپانی Electronic Arts در زمینه بازی‌های موبایل ایفا خواهد کرد؛ به طوری که این اثر شامل تورنمنت‌های قهرمانی مختلفی نظیر Rivals Champions است و الکترونیک آرتز به آن به عنوان بخشی از برنامه‌های ورزش‌های الکترونیک نگاه می‌کند.

اگر ترجیح می‌دهید که مجموعه Command & Conquer را در یک پلتفرم سنتی‌تر تجربه کنید، باید بدانید که کمپانی الکترونیک آرتز روی یک مجموعه بازسازی شده از نسخه‌های قدیمی کار می‌کند. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده