// چهار شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

سه بازی دیگر به سرویس Backward Compatibility اضافه شد

سه بازی دیگر از بازی‌های کنسول ایکس‌باکس 360 به قابلیت Backward Compatibility ایکس‌باکس وان اضافه شد. این بازی‌ها برای خرید در دسترس هستند.

مدت زیادی از معرفی شدن قابلیت Backward Compatiblity پلتفرم ایکس باکس وان می‌گذرد و رفته رفته مجموعه‌ی بازی‌های پشتیبانی شده توسط این قابلیت گسترش می‌یابد. این قابلیت امکان بازی کردن مجدد بازی‌های قدیمی ایکس باکس 360 را روی کنسول‌های خانواده وان می‌دهد. حال سه بازی دیگر به این مجموعه اضافه شده است و شما در صورتی که این بازی‌ها را ندارید، می‌توانید مستقیما از فروشگاه ایکس‌باکس آن‌ها را بخرید.

در توییتی که توسط میجر نلسون منتشر شد، سه بازی The Darkness ،Duke Nukem Forever و The Bureau: XCOM Declassified به مجموعه‌ی Backward Compatibility ایکس‌باکس اضافه شد. هر سه بازی توسط شرکت 2K Games برای پلتفرم ایکس‌باکس 360 ساخته شده بودند.

اگر شما دیسک این بازی‌ها را دارید به سادگی از حالا می‌توانید آن را در کنسول خود بگذارید و از آن لذت ببرید. اگر نسخه‌ی دیجیتالی بازی را دارید، از حالا می‌توانید نام این بازی‌ها را در لیست بازی‌های خود پیدا کنید. در نهایت اگر بازی را ندارید می‌توانید به ازای هر بازی ۴ دلار پرداخت کنید و آن‌ها را از فروشگاه ایکس‌باکس بخرید.

شما می‌توانید در این لینک لیست تمام بازی‌های پشتیبانی شده توسط Backward Compatibility را مشاهده کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده