نویسنده: آرش عیاری
// چهار شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۰۰

[بروزرسانی] ویدیو ضبط شده ویژه برنامه تولد چهار سالگی زومجی

امروز ساعت ۱۱ به صورت زنده ویژه برنامه تولد چهار سالگی زومجی را داشتیم که اکنون می‌توانید آن را به صورت آفلاین تماشا و دانلود کنید.

۱۶ آذر ۹۳، زومجی متولد شد؛ حالا فقط یکی دو روز به ۱۶ آذر باقی مانده تا باز هم در کنار شما یک سال دیگر را جشن بگیریم و قدم در پنجمین سال فعالیت‌مان بگذاریم. به همین مناسبت، فردا ساعت ۱۱ قبل از ظهر، زنده و مستقیم از دفتر زومجی با شما صحبت خواهیم کرد، از آمارها و دستاوردهایی خواهیم گفت که در این یک سال به کمک شما کسب کرده‌ایم و البته آیتم‌های ویژه‌ای هم برای این پخش زنده تدارک دیده‌ایم. 

در برنامه فردا، نظرها و دیدگاه‌هایی که در زیر همین پست منتشر کنید خواهیم خواند. اگر صحبتی با هر کدام اعضای تیم زومجی دارید، اگر می‌خواهید تولد آن را تبریک بگویید یا خاطره‌ای شیرین از همراهی با ما دارید، با ما و دیگر کاربران زومجی زیر همین پست به اشتراک بگذارید. در حین پخش زنده هم،‌ نظرهایی را که در طول برنامه به دست ما برسانید برای‌تان خواهیم خواند. 

ویدیویی تدارک دیدیم از جشنی که امروز در دفتر زومجی گرفتیم که فردا در خلال برنامه پخش خواهیم کرد. تبریک بچه‌های خارج از تهران را برای‌تان پخش می‌کنیم و آیتم‌های دیگری هم خواهیم داشت که فردا منتظر شما و همراهی‌تان هستند. 

برای ما بنویسید از هرچه که دوست دارید، از هر لحظه‌ از این سفر شیرین و چهار ساله‌ای که با هم داشتیم. حرف‌ها را فردا در طول پخش زنده خواهیم زد اما همین بس که ما به شما و حضورتان افتخار می‌کنیم. 

بروزرسانی: ویژه برنامه تولد چهار سالگی زومجی امروز ساعت ۱۱ به صورت زنده پخش شد که اکنون می‌توانید این ویژه برنامه را به صورت آفلاین تماشا و دانلود کنید.

دانلود از آپارات | تماشا در یوتیوب


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده