نویسنده: حمزه سروری
// چهار شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۳۲

راک استار: نگران ریست شدن پیشرفت خود در بتای Red Dead Online نباشید

کمپانی راک‌استار گیمز در مورد پیشرفت بازیکنان در نسخه‌ی بتای Red Dead Online روشنگری کرد.

راک استار گیمز که پیش‌تر در کامنت‌هایش گفته بود ممکن است برخی پیشرفت‌ها در نسخه‌ی بتای Red Dead Online به نسخه‌ی نهایی راه پیدا نکنند اکنون در این‌باره روشن‌گری کرد. 

کمپانی راک‌استار در کامنتی رسمی درباره حالت آنلاین Red Dead Redemption 2 چنین گفت:

ما از تمامی بازخوردهای شما در رابطه با نسخه‌ی بتای Red Dead Online خرسند هستیم. برای بازیکنانی که از ریست شدن پیشرفت یا آمار خود در نسخه‌ی بتا نگران هستند لازم به ذکر است که ما هم‌اکنون هیچ برنامه‌ای برای این کار نداریم و فعلاً در تلاش هستیم تا ثبات بازی و تعادل اقتصادی آن را با آپدیتی که امیدوار هستیم تا پایان این هفته منتشر شود، بهبود ببخشیم. برای اخبار بیشتر لطفاً ما را دنبال کنید.

راک‌استار پیش‌تر طی اعلامیه‌‌ای در بلاگ خود چنین اذعان کرده بود:

همانند بسیاری از نسخه‌های بتای آنلاین در مقیاس بزرگ برای بتای Red Dead Online هم همواره این احتمال وجود دارد که آمارها و پیشرفت‌ها به‌منظور بهبودسازی مکرر ریست شود.

اعلامیه‌ی ابتدایی احتمالاً به این منظور گفته شده بود که اگر هرگونه مشکل فنی تا زمانی که نسخه‌ی بتا فعال است منجر به پاک‌سازی و دوباره‌سازی پیشرفت‌ها و آمارها شد، بازیکنان آمادگی آن را داشته باشند. در اعلامیه‌ی جدید راک‌استار می‌گوید هیچ برنامه‌ای برای این کار ندارد و احتمالاً ریستی در کار نخواهد بود؛ هرچند به‌طور کاملاً قطعی آن را تأیید نکرده است.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده