// چهار شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۶

مجموعه Quantic Dream Collection عرضه شد

استودیو کوانتیک دریم مجموعه Quantic Dream Collection شامل سه بازی اخیر این استودیو یعنی بازی‌های Heavy Rain ،Beyond: Two Souls و Detroit: Become Human را در دسترس علاقه‌مندان قرار داد.

اگر به بازی‌های ویدیویی با محوریت روایت داستانی تعاملی که روی حس‌هایی همچون ناراحتی، همدلی و احساس گناه تمرکز دارند، تجربه‌ای درگیر‌کننده و به یاد‌ماندنی خلق می‌کنند و با ارائه انتخاب‌های مختلف ارزش تکرار بازی را دو چندان می‌کنند علاقه دارید، مسلما با ساخته‌های استودیو Quantic Dream و دیوید کیج آشنا هستید. اگر تاکنون فرصت تجربه سه بازی اخیر این استودیو که به صورت انحصاری روی پلتفرم‌های پلی استیشن عرضه شده‌اند، نداشته‌اید اکنون فرصت مناسبی است، زیرا طبق جدید‌ترین اخبار بازی، این آثار که عبارتند از بازی‌های Heavy Rain، Beyond: Two Souls و Detroit: Become Human در قالب مجموعه Quantic Dream Collection عرضه شده‌اند.

بازی Quantic Dream Collection هم‌اکنون برای کنسول PS4 در دسترس قرار دارد که علاقه‌مندان می‌توانند نسخه دیجیتال آن را از طریق صفحه مربوطه در فروشگاه پلی استیشن و نسخه فیزیکی آن را از خرده‌فروشی‌هایی همچون Gamestop و Best Buy با قیمت یکسان ۳۹.۹۹ دلار خریداری کنند. قیمت این مجموعه از آن جهت جلب توجه می‌کند که بازی Detroit: Become Human به تنهایی با قیمت ۳۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد. همچنین مجموعه Heavy Rain & Beyond: Two Souls Collection که دو سال پیش عرضه شد و همانطور که از نام آن مشخص است شامل دو بازی Beyond: Two Souls و Heavy Rain است، نیز با قیمتی مشابه قابل خرید است. باکس آرت بازی Quantic Dream Collection را در زیر مشاهده می‌کنید:

بازی Quantic Dream Collection

از دیگر مطالب مرتبط با بازی‌های موجود در مجموعه مذکور می‌توان به بررسی بازی Detroit: Become Human، حضور آهنگساز بازی Beyond: Two Souls در مراسم The Game Awards 2018 و معرفی یکی از پایان‌های مختلف بازی Heavy Rain در مطلب ۸ پایان‌بندی متفاوت و مخفی بازی‌ها که احتمالا از دست داده‌اید، اشاره کرد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده