نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۰۴

کوین هارت به عنوان مجری اسکار 2019 انتخاب شد

کوین هارت، هنرپیشه، نویسنده، تهیه‌کننده و کمدین استندآپ، به عنوان مجری اسکار 2019 انتخاب شد و سرانجام جیمی کیمل را به خانه فرستاد.

نود‌ و یکمین مراسم اسکار سال به میزبانی کوین هارت، هنرپیشه، نویسنده، تهیه‌کننده و کمدین استندآپ برگزار خواهد شد. پس از آن‌که جیمی کیمل توانست عملکرد خوبی به عنوان میزبان و مجری اسکار 2017 داشته باشد، برگزارکنندگان این مراسم بزرگ سینمایی تصمیم گرفتند اجرای مراسم اسکار 2018 را نیز به وی بسپارند و حتی شایعاتی به گوش می‌رسید که جیمی کیمل قرار است برای سومین سال پیاپی مجری این مراسم باشد که این طور نشد و انتخاب جدید برگزارکنندگان کوین هارت است.

اکانت رسمی آکادمی اسکار در توییتر این خبر را تأیید و اعلام کرده است و کوین هارت نیز خوشحالی خود را با انتشار پستی در صفحهٔ اینستاگرامش ابراز کرد. نود‌ و یکمین مراسم اسکار در تاریخ ۲۴ فوریه ۲۰۱۹ (۵ اسفند ماه) برگزار خواهد شد. کوین هارت در پست اینستاگرامش شادی خود را اینگونه ابراز کرد:

بسیار خوشحالم از گفتن این موضوع که سرانجام اجرای مراسم اسکار به من رسید. از خوشحالی در پوست خود نمی‌گنجم، چون این یکی از اهداف طولانی‌مدت من اجرای این مراسم بود... اینکه نام من نیز در کنار مجریان افسانه‌ای مراسم اسکار قرار بگیرد، این موضوع برایم باورکردنی نیست.  

Hart

کوین هارت نیز به لیست کمدین‌های پیوست که سابقهٔ اجرای مراسم اسکار را داشته‌اند؛ اشخاصی چون جیمی کیمل، کریس راک، نیل پاتریک هریس، الن دی‌جنرس، سث مک‌فارلین و بیلی کریستال.

از امسال قرار است با تفاوت‌هایی در بزرگترین مراسم سینمایی همراه باشیم و آکادمی علوم و هنرهای سینما که وظیفه برپایی مراسم اسکار را برعهده دارد، به فکر ایجاد تغییراتی در این مراسم افتاده تا مخاطبین بیشتری جذب آن شوند. قرار است اسکار 2019 بخش جدیدی داشته باشد که در آن به فیلم‌های محبوب هالیوود توجه می‌شود و جایزه‌ای تحت عنوان «دستاورد شگفت‌انگیز در ساخت فیلم‌های محبوب» به برنده آن داده خواهد شد. بسیاری از اوقات فیلم‌های پرفروش و محبوب به جوایز اصلی اسکار دسترسی پیدا نمی‌کنند و بیشتر در بخش‌های جانبی و فنی مورد تقدیر قرار می‌گیرند. برای مثال برنده اسکار دوره قبل، یعنی فیلم Shape of Water (شکل آب) گیرمو دل تورو در آمریکا به فروش ۶۳ میلیون دلاری رسید که در مقایسه با فیلم‌های پرفروش سال، عدد زیادی محسوب نمی‌شود و در طرف مقابل فیلم‌هایی مثل Star Wars: The Last Jedi (جنگ ستارگان: آخرین جدای)، Wonder Woman (واندر وومن) و Spider-Man: Homecoming (مرد عنکبوتی: بازگشت به خانه) با فروش‌های خیره‌کننده خود جایی در بخش‌های اصلی اسکار نداشتند. ولی بخش جدید اسکار به سراغ فیلم‌های پرفروش و در عین حال باکیفیت می‌رود تا جذابیت بیشتری به مراسم داده شود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده