// چهار شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۱۵

آپدیت Chapter One: Overture بازی Battlefield V امروز در دسترس قرار می‌گیرد

حساب کاربری توییتر بازی Battlefield V اعلام کرده است که امروز، آپدیت Chapter One: Overture که چندی پیش تاخیر خورده بود، در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.

چندی پیش بود که آپدیت Chapter One: Overture بازی Battlefield V چند ساعت قبل از عرضه تاخیر خورد و استودیو EA Dice اعلام کرد که این تاخیر به‌خاطر رخ دادن یک مشکل پیش‌بینی نشده در لحظات آخر بوده است. همچنین مشخص شده بود که این آپدیت محتویات جدیدی نظیر War Story و یک نقشه‌ی جدید را در دسترس کاربران قرار می‌دهد.

حال طبق جدیدترین اخبار بازی، حساب کاربری توییتر بازی Battlefield V با انتشار یک توییت اعلام کرده است که به‌روزرسانی Chapter One: Overture بازی بتلفیلد 5 امروز برای کامپیوتر، پلی‌ استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه می‌شود. متاسفانه جزئیات آپدیت امروز بازی Battlefield V در دسترس قرار نگرفته است و باید منتظر ماند و ببینیم چه تغییراتی روی گیم‌پلی بازی اعمال شده است.

بازی بتلفیلد V توانست از زومجی نمره‌ی ۸.۵ را دریافت کند. زومجی در توضیحات بررسی خود نوشت:

Battlefield V دو روی متضاد دارد؛ روی اول یک بخش داستانی ضعیف با مراحلی بسیار ساده و خسته‌کننده، هوش مصنوعی ضعیف و روایت داستان بسیار سطحی و روی دوم، یک بخش چندنفره بسیار جذاب و سرگرم‌کننده با انواع و اقسام حالت‌های بازی متنوع و در راس همه آن‌ها حالت Grand Operation که در این نسخه به یک نوع تکامل و بلوغ خاص رسیده است. همین مساله ساخته جدید دایس را به اثری کاملا مناسب برای علاقه‌مندان به تجربیات چندنفره و شاید خسته‌کننده برای طرفداران بازی‌های داستانی تبدیل می‌کند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده