نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۳۴

نسخه ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ بازی Sundered تایید شد

با انتشار یک تریلر، بازی Sundered به‌طور رسمی برای ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ تایید شد. این پورت با نام Sundered: Eldritch Edition در تاریخ ۳۰ آذر منتشر خواهد شد.

استودیو Thunder Lotus سال گذشته با ساخت و انتشار بازی Sundered برای پلی استیشن 4 و پی سی، تمامی نگرش‌ها را به خود جلب کرد. Sundered یک بازی خوش‌ساخت دو بعدی در سبک مترویدوانیا بود که توانست نظر مثبت منتقدان و بازیکنان را جلب کند. به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، با انتشار یک تریلر، نسخه‌ی ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ این بازی تایید شد. این پورت به‌خصوص، Sundered: Eldritch Edition نام دارد و در تاریخ ۳۰ آذر برای پلتفرم‌های مذکور منتشر می‌شود. پشتیبانی از بخش Co-op محلی (Local) از ویژگی‌های این نسخه است. دارندگان نسخه‌های پلی استیشن 4 و کامپیوتر نباید نگران باشند چرا که پیشرفت‌های اعمال شده در نسخه‌ی Sundered: Eldritch Edition را با آپدیت Magnate of the Gong می‌توانند به بازی خود منتقل کنند. این آپدیت در تاریخ ۳۰ آذر در دسترس بازیکنان PC و PS4 قرار خواهد گرفت.

نسخه‌ی Eldritch Edition (و آپدیت Magnate of the Gong) توانایی بازی با چهار نفر به صورت محلی و همچنین یک‌سری کوئست جدید را به‌بازی اضافه خواهد کرد. ویل دیوب مدیر استودیو Thunder Lotus و کارگردان خلاق بازی درباره‌ی اضافه کردن ویژگی‌های جدید به بازی و عرضه کردنش برای ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ، چنین گفته است:

ما می‌خواستیم بازی را با یک‌سری ویژگی جدید، برای دیگر پلتفرم‌ها منتشر کنیم و در کنار این موارد، مدت‌ها بود که می‌خواستیم تجربه چندنفره را به بازی‌های‌مان اضافه کنیم. دیدن اینکه بازیکنان در کنار یکدیگر نسخه‌ی Eldritch Edition را تجربه می‌کنند برای‌مان واقعا جالب خواهد بود. این یک فرصت مناسب برای بازیکنان قدیمی است که دوباره به آن برگردند و این بار، آن را همراه با دوستانشان تجربه کنند.

در ادامه توجه شما را به تریلر بازی Sundered: Eldritch Edition جلب می‌کنم. بازی Sundered را می‌توانید همین الآن روی پلی استیشن 4 و پی سی تجربه کنید. این بازی در تاریخ ۳۰ آذر برای ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

دانلود از آپارات


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده