نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۱۷

شعبه ژاپن نینتندو سه علامت تجاری جدید را ثبت کرد

The Last Story ،Fossil Fighters و Wii، سه علامت تجاری تازه‌ ثبت شده هستند که شعبه‌ی ژاپن نینتندو در حال کار روی آن‌ها است.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، یکی از منابع آگاه و مورد اعتماد در ژاپن، اطلاعاتی جدید از پروژه‌های بعدی نینتندو منتشر کرد. در این اطلاعات آمده که شعبه‌ی ژاپن کمپانی نینتندو درحال کار کردن روی سه نام تجاری Wii ،The Last Story و Fossil Fighters است و نکته اینجا است که تمامی این نام‌ها جدید هستند و به جای تمدید شدن، از ابتدا به ثبت رسیده‌اند.

در توضیح علامت تجاری Wii، چنین کلیدواژه‌هایی دیده می‌شوند: ماشین بازی‌های ویدیویی، کنترلر ماشین بازی‌های ویدیویی، اپلیکیشن بازی‌های ویدیویی، اپلیکیشن قابل دانلود بازی‌های ویدیویی و برنامه‌ی گوشی‌های هوشمند.

قسمت هیجان‌انگیز ماجرا اما دیده شدن نام‌های The Last Story و Fossil Fighters است. اگر اسم Fossil Fighters تا به حال به گوش‌تان نخورده، باید بگویم که این بازی یک اثر RPG با حال و هوای سری بازی‌های Pokémon است که قبلا راهی DS و 3DS شده بود. این بازی عملکردی بی‌نظیر را از خودش برجای گذاشت و نینتندو پس از سال ۲۰۱۴ که قسمت دومش را ساخت، هنوز سمتش نرفته است.

بازی The Last Story یک اثر JRPG بود که در سال ۲۰۱۲ میلادی راهی کنسول نینتندو Wii شد. دو استودیو Mistwalker و AQ Interactive وظیفه‌ی ساخت و نینتندو وظیفه‌ی انتشارش را بر عهده داشتند (کمپانی Xseed Games این بازی را در آمریکای شمالی منتشر کرد). نویسندگی و کارگردانی این بازی توسط هیرونوبو ساکاگوچی (Hironobu Sakaguchi)، خالق مجموعه‌ی Final Fantasy انجام شده بود. با اینکه از بازی The Last Story استقبال شد اما نینتندو دیگر سراغش را نگرفت و ساخت یک قسمت جدید از این بازی یا بازسازی یا حتی ریمستر یکی از قسمت‌های قدیمی آن توسط نینتندو، می‌تواند یک خبر بسیار خوب برای هواداران این مجموعه باشد.

هنوز اطلاعات بیشتری از این علامت‌های تجاری که شعبه‌ی ژاپن نینتندو در حال کار کردن روی آن‌ها است، منتشر نشده و برای اینکه بدانیم نینتندو چه خواب‌هایی برای این نام‌های هیجان‌انگیز دیده، باید بیشتر صبر کنیم.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده