نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

مراحل فیلمبرداری فیلم جوکر به پایان رسید

سایت دیلی میل با انتشار تصاویری جدید از فیلم مورد انتظار Joker (جوکر)، از به پایان رسیدن مراحل فیلمبرداری این فیلم خبر داد.

پس از مدت زمانی حدود سه ماه از آغاز مراحل فیلمبرداری فیلم اختصاصی شخصیت جوکر در شهر نیویورک، سرانجام مراحل تولید جدیدترین ساختهٔ تاد فیلیپس به پایان رسید. سایت دیلی میل با انتشار تصاویری جدید از فیلم مورد انتظار Joker (جوکر)، این خبر را به‌صورت رسمی تأیید و اعلام کرد. در یکی از این تصاویر، شاهد حضور همزمان واکین فینیکس و زازی بیتز هستیم.

فیلم Joker قرار است به منشا داستانی شخصیت جوکر بپردازد و اتفاقات این فیلم در دههٔ ۸۰ میلادی جریان دارد. این فیلم داستان آرتور فلک را روایت می‌کند که دلقک یک سیرک است. گفته می‌شود که این فیلم مشابه دیگر فیلم‌های دی‌ سی (DC) نخواهد بود و بیشتر به فیلم‌های مارتین اسکورسیزی مانند فیلم Taxi Driver (راننده تاکسی) و فیلم The King of Comedy (سلطان کمدی)، شباهت خواهد داشت.

تصاویر جدید فیلم Joker را در پایین مشاهده می‌کنید:

Joker

واکین فینیکس در نقش آرتور فلک ملقب به جوکر، رابرت دنیرو در یک نقش مهم، برت کالن در نقش توماس وین، زازی بیتز در نقش سوفی دوموند، فرانسیس کانروی در نقش پنی (مادر جوکر)، مارک مارون، گلن فلشلر، داگلاس هاج در نقش آلفرد پنی‌ورث، دانته پریرا اولسون در نقش بروس وین، شیا ویگهام و بیل کمپ، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Joker حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت.

تاد فیلیپس که آثاری چون مجموعه The Hangover (هنگ‌اور)، War Dogs (سگ‌های جنگ) و Due Date (موعد مقرر) را در کارنامه خود دارد، وظیفه نویسندگی و کارگردانی فیلم مستقل و خارج از دنیای سینمایی دی‌سی را بر عهده گرفته است. اسکات سیلور، نویسنده فیلم 8Mile، به فیلیپس در نوشتن فیلمنامه فیلم Joker کمک کرده است. فیلمبرداری این فیلم را لارنس شر (مدیر فیلمبرداری فیلم‌های Godzilla: King of the Monsters و سه‌گانهٔ The Hangover) انجام داده است. طراحی تولید این پروژه بر عهدهٔ مارک فریدبرگ بوده است که در کارنامهٔ خود طراحی تولید فیلمی چون Selma (سلما) را دارد.  جف گروس (تدوینگر آثاری چون War Dogs و The Hangover Part III)، تدوینگر فیلم تاد فیلیپس بوده است و مارک بریجز (طراح لباس فیلم‌های مطرحی چون The Artist و Phantom Thread) که جایزه اسکار را نیز به خانه برده است، طراحی لباس فیلم Joker را بر عهده داشته است. بردلی کوپر و تاد فیلیپس از جمله تهیه‌کنندگان این فیلم هستند. ریچارد باراتا، جوزف گارنر و بروس برمن نیز تهیه‌کنندگی اجرایی فیلم جدید و مستقل کمپانی دی‌سی را بر عهده داشته‌اند.  

لازم است یادآوری کنیم این فیلم اختصاصی از شخصیت جوکر، هیچ ارتباطی با دنیای سینمایی دی‌سی و نسخه‌ای از شاهزاده‌ٔ جرم و جنایت که توسط جرد لتو ایفا شده بود، ندارد. همچنین علاوه بر این، گفته شده که این فیلم، هیچ تأثیری روی نحوه‌ٔ ایفای نقش جرد لتو در آثار آیندهٔ دی‌سی ندارد؛ آثاری مانند فیلم Suicide Squad 2 (جوخه انتحاری ۲) و فیلم اختصاصی دیگری از شخصیت جوکر که در دنیای سینمایی دی‌سی ساخته می‌شود.

فیلم Joker قرار است در تاریخ ۴ اکتبر ۲۰۱۹ (۱۲ مهر ماه ۱۳۹۸) روی پرده‌ٔ سینما برود.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده