// چهار شنبه, ۱۴ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۱۴

معرفی بازی Undisputed Champ؛ مشت زنی تا قهرمانی

Undisputed Champ یک بازی ورزشی با محوریت بوکس است که با گیم‌پلی هیجان انگیز و جذاب خود توانسته نامی در میان بازی‌های ورزشی برای خود دست و پا کند. با معرفی این بازی جذاب در زومجی همراه باشید.

ورزش بوکس یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین ورزش‌های رزمی به شمار می‌رود و مسابقات کلاس جهانی و درجه یک این رشته با جایز‌ه‌های میلیون دلاری همراه‌اند. اما در دنیای بازی‌های ویدیویی، ورزش بوکس برخلاف ورزش‌هایی مثل فوتبال یا MMA و بسکتبال، آثاری که سالانه منتشر شوند و در صدر جدول‌های فروش هفتگی باشند ندارد. اما تعداد بازی‌های موفق این ورزش هم کم نیست و شاهد عرضه بازی‌های خوش ساختی مانند Fight Night برای کنسول‌های نسل هفتم و بازی Real Boxing برای پلتفرم موبایل بوده‌ایم. Undisputed Champ، جدیدترین ساخته‌ی استودیو FJGames که توسط Colin Lane Games برای سیستم‌عامل‌های iOS و اندروید به طور رایگان عرضه شده است هم یکی از این بازی‌های خوش ساخت است. البته رایگان بودن بازی باعث حضور تبلیغات و خرید‌های درون برنامه‌ای شده است که منبع درآمد سازندگان بازی‌های رایگان اپ‌استور و پلی‌استور به حساب می‌آید.

بازی Undisputed Champ
بازی Undisputed Champ
بازی Undisputed Champ

بازی اندروید و ایفون Undisputed Champ دارای گیم‌پلی‌ای ساده اما جذاب است و بازیکنان را مدت‌ها سرگرم خود خواهد کرد. ایده‌ی اصلی بازی، مبارزات بوکسی است که در ۴ راند برگزار می‌شود. در بازی هر راند ۴۵ ثانیه به طول می‌انجامد و بازیکنان باید در این زمان به ضربه زدن به حریف بپردازند. در پایان هر راند امتیازات کسب شده به نمایش در می‌آید که نشانگر عملکرد هر بوکسور در آن راند است. برای پیروز شدن هر مسابقه دو حالت ناک اوت کردن حریف و کسب مجموع امتیاز بیشتر در پایان ۴ راند وجود دارد. بازی Undisputed Champ در گوشی‌های هوشمند به صورت افقی اجرا می‌شود و کنترل‌های بازی به صورت یک گیم‌پد لمسی در پایین صفحه دیده‌ می‌شوند. یک D-Pad برای حرکت دادن شخصیت بازی در سمت چپ و سه دکمه برای Jab، Cross و Block در سمت راست وجود دارند که بازیکنان باید با ایجاد کمبو‌های مناسب در در حمله و دفاع کردن در مقابل مشت‌های سنگین حریف از این کلیدها استفاده کنند.

مسابقات بازی در ۴ راند سراسر اکشن و هیجان انگیز‌ برگذار می‌شوند که هر راند ۴۵ ثانیه طول می‌کشد

در بازی سه حالت بازی Career، Quick Match و دو نفره وجود دارد که هرکدام از این حالت‌ها بازیکنان را مدت‌ها سرگرم خواهد کرد. در بخش اصلی بازی که حالت Career نام دارد، بازیکنان کنترل یک بوکسور را در اختیار می‌گیرند و باید با او تا کسب کمربند قهرمانی پیش بروند. با هر برد یا باخت در هر مسابقه از این حالت، بوکسور تحت کنترل شما در رنکینگ بالا و پایین می‌رود که برای کسب قهرمانی باید به صدر این رنکینگ برسید. از دیگر نکات این بخش می‌توان به قابلیت ارتقای بوکسور خود با کسب امتیازات بالا، افزایش سن بوکسور و دیگر جزئیات اشاره کرد که این بخش از بازی را بسیار جذاب کرده است. در بخش Quick Match می‌توان بدون توجه به رنکینگ و سن بوکسور‌ها به مسابقه دادن پرداخت که برای تمرین و آشنایی بیشتر با کنترل‌ها و تعیین استراتژی مسابقات بسیار کاربردی است. در بخش دو نفره هم بازیکنان می‌توانند به صورت آفلاین و روی یک دستگاه به مسابقه با هم بپردازند که در این دو ست از کنترل‌ها در بالا و پایین صفحه‌ به نمایش در می‌آید که دو نفر می‌توانند با یکدیگر به مشت زنی بپردازند.

در بخش طراحی و گرافیک بازی Undisputed Champ از دیگر ساخته‌‌های استودیو‌های سازنده و منتشر کننده‌اش الهام گرفته و سادگی خاصی دارد. طراحی‌ همه‌ی بخش‌های بازی به صورت مربعی و پیکسلی است و منو‌ها و بخش‌های جانبی بازی هم بسیار ساده طراحی شده‌اند و بازیکنان در این بخش سردرگم نخواهند شد. شخصیت‌ها و رینگ‌های بازی هم از تنوع خوبی بهره‌مند هستند و بازی در طولانی مدت برای بازیکنان یکنواخت و تکراری نخواهد شد. صداگذاری بازی‌ هم بسیار مناسب و با جزئیات انجام شده است و موسیقی‌های متن خوش ریتم و  متناسب با سبک بازی، در این بخش انتخاب شده‌اند.

بازی Undisputed Champ
بازی Undisputed Champ
بازی Undisputed Champ

بازی‌های ورزشی همیشه دارای طرفداران خاص خود هستند و هیجان برنده شدن یک مسابقه ورزشی بسیار جذاب و لذت بخش است. حالا اگر این برنده شدن در ورزش جذابی مانند بوکس باشد، حس ناک اوت کردن حریف حتی در بازی‌های ویدیویی هم لذت خاص خود را دارد. Undisputed Champ یکی از آثار خوب ورزشی و بوکس پلتفرم موبایل است که بازیکنان می‌توانند از آن لذت ببرند.

دانلود بازی آیفون و اندروید Undisputed Champ


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده