نویسنده: علی گودرزی
// سه شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۳۵

هیدتاکا میازاکی: Easter Eggهای بازی Deracine تاییدی بر ساخت Bloodborne 2 نیستند

هیدتاکا میازاکی، خالق بازی Bloodborne که اخیرا بازی Deraciné را ساخته، طی یک مصاحبه اعلام کرد که نکات مخفی موجود در Deraciné لزوما تاییدی بر ساخت Bloodborne 2 نیستند.

در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، هیدتاکا میازاکی که او را با ساخت آثاری جذاب، محبوب و تحسین‌شده مثل سری Souls و Bloodborne می‌شناسیم، در مصاحبه‌ی جدیدی که با بلاگ اسپانیایی Xataka داشته، به گفت‌وگو پیرامون نکات مخفی بازی جدیدش یعنی Deraciné و احتمال ساخت قسمت دوم بازی بلادبورن پرداخته است.

در بازی Deracine مواردی مخفی و جالب را می‌توان پیدا کرد که به بازی بلادبورن به‌طور مستقیم اشاره می‌کنند؛ مثلا یولیا (Yuliya) که در این بازی یک دختر بیمار است، اسباب‌بازی‌هایی دارد که ظاهرشان با کاراکترهای بازی بلادبورن ارتباط دارد. اسم دوستان یولیا، لارنت و ژرمن است که این اسامی را هم می‌توانیم به بازی بلادبورن ربط بدهیم. وقتی از میازاکی راجع به این موارد سوال شد و از وی درباره‌ی ارتباط این Easter Eggها با بازی بلادبورن 2 پرسیدند، چنین گفت:

بله؛ ما با اعضای تیم سازنده‌ی بازی در زمان ساخته شدنش، درباره‌ی این موارد صحبت‌هایی داشتیم. به هرحال این‌ها موارد مخفی [Easter Eggهای] بازی‌مان هستند و نمی‌توان از آن‌ها به ساخت بازی بلادبورن 2 رسید. در حال حاضر من در جایگاهی نیستم که درباره‌ی عرضه‌ی احتمالی بلادبورن 2 صحبت کنم، ولی باید بگویم که ما بلادبورن را خیلی دوست داریم و به‌خاطر همین چنین مواردی مخفی را در Deraciné قرار داده‌ایم. باز هم تکرار می‌کنم که وجود این موارد در بازی، به‌دلیل علاقه‌ی ما به بازی بلادبورن است و از آن‌ها نباید به نتایجی مثل تاییدیه‌ی ساخت بلادبورن 2 برسیم.

هنوز مشخص نیست که میازاکی چه برنامه‌هایی برای بازی بلادبورن دارد. اینکه او قرار است این بازی را هم به یک مجموعه تبدیل کند یا خیر، هنوز مشخص نیست و شایعات ساخته شدن قسمت دوم بازی Bloodborne فقط مختص به امروز نیستند و مدت‌ها است که در فضای مجازی پر شده‌اند. باید صبر کنیم و ببینیم که برنامه‌ی استودیو فرام سافتور و هیدتاکا میازاکی بعد از انتشار بازی Sekiro: Shadows Die Twice چیست.


منبع Resetera
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده