نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۴

فیلم The Christmas Chronicles در هفته اول انتشار 20 میلیون بار تماشا شده است

شبکه نتفلیکس اعلام کرد که فیلم The Christmas Chronicles با بازی کرت راسل، تنها در هفته اول انتشارش ۲۰ میلیون بار تماشا شده است.

اوایل این ماه بود که فیلم The Christmas Chronicles (رویدادنامه کریسمس) از شبکه نت‌ فلیکس به روی آنتن رفت. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعاتی از استقبال بسیار گسترده کاربران این سرویس استریم از این فیلم کمدی و کریسمسی با بازی کرت راسل، منتشر شده است. تد ساراندوس، مدیر اجرایی شبکه Netflix، در جریان انتشار آماری از عملکرد این شبکه اعلام کرد که فیلم The Christmas Chronicles بیش از ۲۰ میلیون بار تماشا شده است. با توجه به صحبت‌های ساراندوس، اگر این فیلم در سینماها به شکل سنتی اکران می‌شد، این فیلم کریسمسی افتتاحیه‌ای در حدود ۲۰۰ میلیون دلار را تجربه می‌کرد. به نقل از وب‌سایت BusinessInsider، او گفت:

اگر هرکدام از این ۲۰ میلیون باری که مردم این فیلم را از سرویس استریم تماشا کرده‌اند، یک بلیت سینما خریده بودند، این فیلم افتتاحیه ۲۰۰ میلیون دلاری را تجربه می‌کرد. حتی معمولا فیلم‌هایی که در نهایت بیش از یک میلیارد دلار در سراسر جهان فروش می‌کنند نیز نمی‌توانند چنین فروشی را در هفته اول خود تجربه کنند.

The Christmas Chronicles

طبق گفته ساراندوس و با توجه به این آمار، فیلم The Christmas Chronicles بزرگ‌ترین افتتاحیه یک فیلم را که راسل در آن به ایفای نقش پرداخته است، به خود اختصاص داده است. راسل نقش بابا نوئل را در این فیلم بر عهده داشته است. ساراندوس در ادامه گفت:

حتی با کارنامه درخشانی که او دارد،‌ هرگز فیلم‌های او در هفته اول انتشار تا این اندازه تماشا نشده و مورد استقبال قرار نگرفته بودند. این واقعیتی است از آنچه که ما امروز در این بازار می‌توانیم برای داستان‌پردازان فراهم کنیم؛ کاری که ۱۰ سال پیش نمی‌توانستیم آن را انجام دهیم.

با این حال، در این گزارش مشخص نشده است که از این ۲۰ میلیون باری که The Christmas Chronicles تماشا شده، چندبار یک نفر آن را دوباره تماشا کرده است، اما به هرحال روشن است که استقبال بسیار گسترده‌ای از این فیلم در شبکه نتفلیکس شده و قطعا نتفلیکس به دنبال گسترش دنیای فیلم‌های خود در شبکه استریم است و به نظر می‌رسد که در این برنامه نیز بسیار موفق است. پیش از این فیلم Guardians of the Galaxy Vol. 2 (نگهبانان کهکشان نسخه. ۲) که راسل در آن به ایفای نقش پرداخته بود، در سه روز نخست اکرانش فروش ۱۴۶.۵ میلیون دلاری و تا پایان هفته فروش ۱۸۳ میلیون دلاری را تجربه کرده بود.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده