نویسنده: علی ولی خانی
// سه شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۸

WayForward Technologies به تیم سازنده Bloodstained: Ritual of the Night پیوست

WayForward Technologies در پروسه‌ی ساخت بازی Bloodstained: Ritual of the Night به تیم دو استودیوی ArtPlay و DICO ملحق شد.

استودیو WayForward Technologies، سازنده‌ی سری Shantae و چندین بازی دیگر، به منظور کمک در ساخت بازی Bloodstained: Ritual of the Night به ArtPlay و DICO ملحق می‌شود.

در پستی در سایت Kickstarter، کوجی ایگاراشی اعلام کرد که استودیو WayForward به تیم سازنده کمک خواهد کرد که «دورنمای وی از بازی را متوجه شوند.» ایگاراشی که بیشتر با عنوان IGA شناخته می‌شود، بیشتر به خاطر بازی Castlevania: Symphony of the Night شهرت دارد؛ محبوبیت و اعتباری که او با این بازی کسب کرد باعث شد کمپین کیک استارتر وی برای ساخت Bloodstained: Ritual of the Night که در سال ۲۰۱۵ آغاز شد، با استقبال شدید طرفداران مواجه شود و بتواند در مدت زمان کمی کمک‌های نقدی فراوانی دریافت کند.

bloodstained: ritual of the night

ایگاراشی در پست متذکر شد:

درست است. WayForward، سازنده‌ی سری Shantae! همانطور که می‌دانید، کار این استودیو در زمینه‌ی خلق بازی‌های اکشن دو بعدی ساید اسکرول نظیر ندارد. حتی یکی از اعضای این استودیو قبلا روی یکی از پروژه‌های من کار کرده و این مسئله بسیار دلگرم کننده است.

این بروزرسانی شامل طراحی مفهومی از یکی از دشمنان جدید بازی به نام Cyhyreath (سایهایریث) هم بود. در اولین مواجهه Cyhyreath را در حال حرکت آهسته و دولا روی زمین خواهید دید، اما او به محض نزدیک شدن به بازیکن شروع به پرواز کردن می‌کند و به سوی او هجوم می‌برد.

ایگاراشی درباره‌ی Cyhyreath نوشت:

او را به سبک هنر ترسناک گوتیک طراحی کرده‌ام و به نظرم نتیجه‌ی نهایی دوست داشتنی است.

ایگاراشی افزود اعضای تیم که حالا WayForward هم بخشی از آن است، به شدت مشغول کار روی بازی هستند و هر باگی را که ظاهر می‌شود، از جمله مشکل بسته شدن بازی حین اجرا که قبل از عرضه باید حتما برطرف شود، رفع می‌کنند. هنوز زمان مشخصی برای عرضه‌ی بازی اعلام نشده، اما جیسون رایان، مدیر ارشد بخش روابط عمومی شرکت 505Games، باور دارد که پیوستن استودیو WayForward به تیم سازنده این بازی باعث می‌شود به زمان عرضه نزدیک و نزدیک‌تر شویم.

آخرین بازی‌های ساخته شده توسط وی فوروارد Shantae: Half-Genie Hero و The Mummy Demastered که به گفته‌ی خیلی از بازیکنان بسیار از فیلمی که بر اساس آن ساخته شده بهتر است،‌ هستند. Bloodstained: Ritual of the Night کمپین کیک استارتر بسیار موفقی داشت و توانست از زمان آغاز به کار خود در یازدهم می ۲۰۱۵ مبلغ ۵.۵ میلیون دلار کمک نقدی را از شصت و چهار هزار کاربر جمع آوری کند. یک بازی کوچک‌تر با نام Bloodstained: Curse of the Moon نیز امسال منتشر شد که به حال و هوای هشت بیتی نسخه‌های اول سری Castlevania بسیار نزدیک بود.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده