نویسنده: فریده صالحی
// سه شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱

پوستر بین المللی انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse منتشر شد

به‌تازگی کمپانی سونی پیکچرز پوستر بین‌المللی انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse را منتشر کرد که در آن ما شاهد مبارزه قهرمان‌ها با شخصیت‌های شرور داستان هستیم.

انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی) نه‌تنها به‌عنوان بهترین انیمیشن ابرقهرمانی سال، بلکه به ‌عنوان بهترین انیمیشن ابرقهرمانی در تمام دوران شناخته شده است که با تحسین فوق‌العاده بالا و امیدوارکننده از سوی منتقدان روبه‌رو شده و انتظار می‌رود با توجه به اینکه این انیمیشن قرار است هفته بعد اکران شود، فروش قابل توجهی داشته باشد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، کمپانی سونی پیکچرز پوستر بین‌المللی جدیدی از انیمیشن مرد عنکبوتی: به درون دنیای عنکبوتی منتشر کرده که ما در این پوستر شاهد مایلز مورالز (با صداپیشگی شامیک مور)، گوئن استیسی (با صداپیشگی هیلی استاینفیلد) و پیتر پارکر (با صداپیشگی جیک جانسون) در مقابل کینگ پین (با صداپیشگی لیو شرایبر)، پراولر (با صداپیشگی ماهرشالا علی) و گرین گابلین (با صداپیشگی جورما تاکون) هستیم.

Spider-Man: Into the Spider-Verse

انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse توسط دو همکار بسیار خلاق و حرفه‌ای با نام‌های فیل لرد و کریستوفر میلر که همچنین کارگردانی انیمیشن The Lego Movie (فیلم لگو) و فیلم Jump Street 21 (خیابان جامپ شماره 21) را نیز بر عهده داشتند، تهیه و تولید شده است. کارگردانی این انیمیشن نیز بر عهده رادنی راثمن، باب پرشچتی و پیتر رمزی بوده است.

انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse قرار است در تاریخ ۱۴ دسامبر ۲۰۱۸ (۲۳ آذر ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده