// سه شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۹

هفته‌ی آینده منتظر آپدیت جدید Ghost Recon Wildlands باشید

به‌روزرسانی جدید بازی Ghost Recon Wildlands هفته‌ی آینده منتشر خواهد شد. این به‌روزرسانی محتوای PvP و Photo Mode جدید را به بازی اضافه خواهد کرد.

طبق اعلامیه‌ی یوبیسافت، آپدیت بعدی بازی Ghost Recon Wildlands با عنوان Special Operation 3، هفته‌ی آینده منتشر خواهد شد. این به‌روزرسانی در تاریخ ۲۰ آذر (۱۱ دسامبر) منتشر می‌شود. محتوای این به‌روزرسانی اضافه کردن ویژگی‌های جدید بخش چندنفره است.

این به‌روزرسانی شامل یک حالت جدید PvE و دو کلاس PvP است. کلاس‌های جدید PvP بر اساس موضوع ماموریت جدید این به‌روزرسانی است. البته یوبی‌سافت هنوز اعلام نکرده است که موضوع این ماموریت مخصوص جدید چه خواهد بود. در به‌روزرسانی‌های قبلی شاهد اضافه شدن کاراکترهای بازی‌های دیگری از تام کلنسی مانند Splinter Cell و Rainbow Six Siege بودیم، اما همچنان موضوع این ماموریت مشخص نیست.

با این به‌روزرسانی، ماموریت جدید، جوایز درون بازی و نقشه‌ها در دسترس بازیکنان خواهند بود. هر دو کلاس جدید PvP، برای دارندگان Year 2 Pass بازی، یک هفته زودتر در دسترس خواهد بود ولی بازیکنان عادی باید یک هفته منتظر بمانند.

حالت عکس با ویژگی‌های جدید هم در این به‌روزرسانی منتشر خواهد شد. ویژگی جدید حالت عکس در بازی این توانایی را به بازیکنان می‌دهد تا هر لحظه از بازی را ثبت کنند. فیلترها و افکت‌های جدید هم برای ویرایش بهتر تصاویر اضافه خواهد شد. همچنین در این آپدیت بازخوردهای انجمن Wildlands در فروشگاه داخل بازی هم دخیل خواهد شد. بیش از ۹۰ آیتم جدید اضافه خواهد شد و تغییراتی هم در نفوذ اقتصادی بازی صورت خواهد گرفت. Ubisoft اطلاعات بیش‌تری را در این باره اعلام خواهد کرد.

بازی Ghost Recon Wildlands برای پلتفرم‌های پلی‌ استیشن 4، ایکس‌ باکس وان و کامپیوتر در دسترس است.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده