نویسنده: مهرداد داودی
// سه شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

فیلم Mission: Impossible – Fallout در ایران اکران خواهد شد

فیلم سینمایی Mission: Impossible – Fallout (ماموریت غیرممکن-سقوط)، جدیدترین فیلم از مجموعه‌ی «ماموریت غیرممکن» با بازی تام کروز، در سینماهای ایران اکران خواهد شد.

فیلم سینمایی Mission: Impossible – Fallout (ماموریت غیرممکن - سقوط) به کارگردانی کریستوفر مکوایر، جدیدترین فیلم از مجموعه نام‌آشنای «ماموریت غیرممکن» است. این فیلم سینمایی که ششمین فیلم از مجموعه «Mission: Impossible» محسوب می‌شود، در ادامه‌ی تحسین منتقدین، به پرفروش‌ترین فیلم این مجموعه تبدیل شد. Mission: Impossible – Fallout همچنین بهترین افتتاحیه این مجموعه را داشته است. به تازگی و طبق اخبار جدید سینمای ایران، مشخص شده است که این فیلم سینمایی قرار است در سینماهای ایران اکران شود. بنابر اعلام سینماتیکت به گزارش فیلم نیوز، فیلم سینمایی Mission: Impossible – Fallout با بازی تام کروز از روز چهارشنبه، ۱۴ آذر در پردیس سینمایی باغ کتاب اکران خواهد شد.

فیلم سینمایی Mission: Impossible – Fallout مانند دیگر فیلم‌های مجموعه ماموریت غیرممکن، تام کروز را به عنوان بازیگر اصلی دارد. از دیگر بازیگران این فیلم سینمایی می‌توان به الک بالدوین، ربکا فرگوسن، سیمون پگ، وینگ ریمز، میشل موناهن، هنری کویل، شان هریس، ونسا کربی، شان بروک، فردریک اشمیت، وس بنتلی و آنجلا باست اشاره کرد. پیش از این نیز فیلم‌هایی نظیر «Avengers: Infinity War»، «10*10»، «Mile 22» و «Winchester» در ایران اکران شده‌اند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده