// سه شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

کارگردان سابق Final Fantasy XV استودیو اختصاصی خود را تاسیس کرد

هاجیمه تاباتا، کارگردان سابق بازی Final Fantasy XV، اعلام کرده است که استودیو اختصاصی خود را با نام JP Games تاسیس کرده است.

در ابتدای ماه نوامبر بود که استودیو اسکوئر انیکس (Square Enix)، ناشر بازی Final Fantasy XV، اعلام کرد که هاجیمه تاباتا این استودیو را ترک کرده است. از این رو به‌دنبال این اتفاق سه بسته الحاقی از چهار بسته الحاقی جدید بازی Final Fantasy 15 هم لغو شد و استودیو لومینوس پروداکشنز، سازنده بازی Final Fantasy XV، تنها بسته الحاقی کاراکتر آردین را توسعه خواهد داد. همچنین این استودیو در حال توسعه‌ی یک بازی AAA است. حال با توجه به اخبار بازی منتشر شده، هاجیمه تاباتا پس از ترک استودیو لومینوس پروداکشنز و استودیو اسکوئر انیکس، استودیو اختصاصی خود را با نام JP Games تاسیس کرده است. هاجیمه تاباتا در حساب کاربری فیسبوک خود نوشته است:

من کمپانی اختصاصی خودم را با نام JP Games تاسیس کردم. در حال حاضر برای ژانویه ۲۰۱۹ یک هدف را برای خود تعیین کرده‌ایم. از تمامی اشخاصی که تا به امروز من را یاری داده‌اند، تقاضا می‌کنم که همچنان به پشتیبانی خود ادامه دهند.

باید صبر کرد و دید استودیو JP Games در ماه ژانویه ۲۰۱۹ چه موردی را برای کاربران خود در نظر گرفته است. هاجیمه تاباتا جدا از کارگردانی Final Fantasy XV، وظیفه‌ی کارگردانی Crisis Core: Final Fantasy VII را هم بر عهده داشته است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده