نویسنده: رضا علمی
// سه شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۲۸

حضور بازیگر فیلم‌ های هری پاتر در سریال جدید اپل

روپرت گرینت، بازیگر مجموعه فیلم‌های «هری پاتر»، در سریال جدید اپل که تهیه‌کنندگی آن را ام. نایت شیامالان بر عهده دارد، ایفای نقش خواهد کرد.

طبق گزارش سایت دِدلاین، روپرت گرینت، بازیگر انگلیسی نقش شخصیت ران ویزلی در مجموعه فیلم‌های «هری پاتر»، قرارداد همکاری و ایفای نقش در سریال Outcast اپل را امضا کرده است. این سریال به تهیه‌کنندگی ام. نایت شیامالان، فیلمساز و نویسندهٔ آمریکایی هندی سینمای هالیوود، که طرفداران سینما وی را با ساخت فیلم‌های تریلر، فراطبیعی و ترسناک به خاطر دارند، تولید و ساخته خواهد شد. نویسندگی فیلمنامه مجموعهٔ تلویزیونی Outcast که هنوز این عنوان به‌صورت رسمی تأیید نشده است، بر عهدهٔ تونی بسگالوپ و احتمالاً مدت زمان هر قسمت فصل ابتدایی این مجموعهٔ تلویزیونی بین ۱۰ تا ۳۰ دقیقه خواهد بود.

روپرت گرینت که همهٔ ما وی را با نقش‌ ران ویزلی در مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» به خاطر داریم، ۳۲ ساله شده است و از وی در حال حاضر دو مجموعهٔ تلویزیونی در حال پخش است

روپرت گرینت که همهٔ ما وی را با نقش‌ ران ویزلی، دوست صمیمی هری پاتر در مجموعه فیلم‌های «هری پاتر» به خاطر داریم، ۳۲ ساله شده است و از وی در حال حاضر دو مجموعهٔ تلویزیونی در حال پخش است. یکی سیت‌کام Sick Note (سیک نوت) که در آن با نیک فراست همکاری می‌کند و دیگری سریال Snatch (قاپ‌زنی) که از روی فیلمی با همین عنوان و ساختهٔ گای ریچی، اقتباس شده و در حال پخش است.

ام نایت. شیامالان علاوه بر تهیه‌کنندگی مجموعهٔ تلویزیونی Outcast، کارگردانی قسمت اول و آزمایشی این مجموعه را هم بر عهده خواهد داشت. با توجه به این موضوع که ساخت قسمت آزمایشی به معنای قطعاً ساخته شدن مجموعه‌ای نخواهد بود و بازخورد منتقدین و تماشاچیان برای سازندگان اهمیت زیادی دارد، اما گویا اپل از همان ابتدای کار دستور ساخت تمام قسمت‌های فصل اول را داده است.

M. Night

همچنین خبرهایی چندی پیش منتشر شد مبنی بر اینکه که فصل بعدی مجموعهٔ تلویزیونی Wayward Pines (ویوارد پاینز) ساخته نخواهد شد. در این مجموعهٔ معمایی و علمی تخیلی شبکه فاکس (Fox)، بازیگرانی همچون مت دیلون، کارلا گوجینو، توبی جونز، رید دایموند، تیم گریفین، چارلی تاهان و ترنس هاوارد حضور داشتند و به ایفای نقش پرداختند. فصل اول این مجموعه در ماه می سال ۲۰۱۵ و فصل دوم هم یکسال بعد به روی آنتن شبکه فاکس رفت. در مجموع ۲۰ قسمت ۴۲ تا ۴۴ دقیقه‌ای از مجموعهٔ تلویزیونی Wayward Pines پخش شد و گویا سازندگان در حال حاضر تصمیمی برای ساخت فصل سوم ندارند. فرمت داستانی این مجموعهٔ تلویزیونی به گونه‌ای است که پخش با فاصله یا ادامه یافتن آن روی هر شبکه یا سرویس استریمی سبب لطمه به پروژه نخواهد شد؛ داستان هر فصل اولین ساختهٔ تلویزیونی ام. نایت شیامالان متفاوت بود و دو فصل ابتدایی ربطی به یکدیگر نداشتند. تابستان سال گذشته مدیر اجرایی شبکه فاکس هم اعلام کرد که صحبت‌هایی در مورد داستان فصل سوم این مجموعه شده است. وی در آن زمان چنین گفته بود که ام. نایت شیامالان صحبت‌هایی با دانا والدن (مدیرعامل فاکس) و وی در مورد احتمالات داستانی فصل سوم داشته است. دیوید مدن، رئیس بخش سرگرمی فاکس، این صحبت‌ها را در نشست مطبوعاتی منتقدان آثار تلویزیونی مطرح کرد. وی همچنین گفته بود که قرار است آن‌ها با ام. نایت شیامالان در مورد ایده‌هایش، داستان فصل سوم و بازیگران مدنظرش صحبتی داشته باشند. در هر صورت از آن زمان تاکنون خبری از این موضوع منتشر نشده است و به‌تازگی هم در برخی اخبار، صحبت از لغو ساخت فصل سوم شده بود.

آخرین فیلمی که از شیامالان روی پرده سینما اکران شد، فیلم Split (گسست) بود. فیلم Split توانست با بودجه ۹ میلیون دلاری، ۲۷۸ میلیون دلار فروش داشته باشد. این فیلم هم از سوی تماشاچیان و هم از سوی منتقدان بسیار مورد تمجید قرار گرفت و توانست نام شیامالان را بار دیگر بر سر زبان‌ها بیندازد. در این فیلم بازیگرانی همچون جیمز مک‌آووی، آنیا تیلور جوی، جسیکا سولا، هالی لو ریچاردسون و بتی باکلی به ایفای نقش پرداختند.

جدیدترین فیلم این کارگردان نیز Glass (گلس) نام دارد که بازیگرانی چون بروس ویلیس در نقش دیوید دان، ساموئل ال جکسون در نقش الیجا پرایس ملقب به آقای گلس، جیمز مک‌ آووی در نقش کوین وندل کرامب ملقب به بیست، آنیا تیلور جوی در نقش کیسی کوک، اسپنسر تریت کلارک در نقش جوزف دان (پسر دیوید دان)، چارلین وودارد در نقش خانم پرایس (مادر الیجا پرایس) و سارا پلسن در نقش دکتر الی استیپل در آن حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کمپانی یونیورسال پیکچرز چندی پیش پوسترهای جدیدی از فیلم Glass منتشر کرد و دومین تریلر رسمی فیلم Glass نیز تقریباً یک ماه پیش منتشر شد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده