نویسنده: مسیح کریمی
// سه شنبه, ۱۳ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

مارول در حال ساخت فیلمی براساس اولین ابر قهرمان آسیایی خود است

مارول استودیو در حال ساخت فیلمی براساس شخصیت Shang-Chi است تا اولین فیلم ابرقهرمانی با محوریت یک ابرقهرمان آسیایی را تولید و منتشر کند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، مارول استودیو به دنبال ساخت اولین فیلم ابرقهرمانی با محوریت ابرقهرمان آسیایی است. طبق خبری که وب‌سایت ددلاین منتشر کرده، کمپانی مارول در حال ساخت فیلمی براساس شخصیت Shang-Chi (شانگ چی) است. دیوید کالاهام، نویسنده فیلمنامه فیلم‌هایی چون فیلم Godzilla (گودزیلا)، فیلم Wonder Woman 1984 (زن شگفت‌‌انگیز ۱۹۸۴)، فیلم Zombieland 2 (سرزمین زامبی‌ها ۲) و دنباله انیمیشن Spider-Man: Into the Spider-Verse (مرد عنکبوتی: سفر به دنیای عنکبوتی)، وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده گرفته است که مدتی پیش نیز شایعات حضورش در یکی از پروژه‌های جدید مارول استودیو فاش شده بود. 

پس از موفقیت رایان کوگلر در سمت کارگردانی و گروهی از بازیگران سیاه پوست در فیلم Black Panther (بلک پنتر)، حال مارول امیدوار است بتواند تا با فیلم Shang-Chi، یک فیلم ابرقهرمانی با محوریت ابرقهرمان آسیایی را تولید کند. طبق توصیفات منتشر شده، مارول استودیو به دنبال استخدام یک بازیگر آسیایی یا آسیایی-آمریکایی برای نقش اصلی فیلم و یک کارگردان آسیایی یا آسیایی-آمریکایی برای کارگردانی این فیلم است. بخش اصلی این فیلم را قرار است افراد آسیایی/آسیایی-آمریکایی تشکیل دهند و گفته می‌شود مارول استودیو هم‌اکنون در حال بررسی چندین کارگردان آسیایی-آمریکایی برای کارگردانی فیلم Shang-Chi است.

در دنیای کامیک، شانگ چی، پسر فو مانچو است. او مهارت‌های بسیار بالای رزمی دارد و به او لقب استاد کونگ فو داده‌اند. او همچنین بخشی از گروه Avengers (اونجرز) و Heroes for Hire بوده است و ظاهرا در فیلمنامه فیلم مستقل این ابرقهرمان، قرار است شاهد نسخه امروزی و مدرن‌تر این شخصیت باشیم تا با کلیشه‌ای که بسیاری از ابرقهرمان آن دوره با آن مواجه هستند، مواجه نشود. شخصیت شانگ چی توسط جیم استرالین و استیو اینگلهارت در سال ۱۹۷۳ خلق و برای اولین‌بار در شماره ۱۵ کامیک Special Marvel Edition معرفی شد. هنوز تاریخی برای اکران فیلم Shang-Chi مشخص نشده و این فیلم مراحل اولیه توسعه را سپری می‌کند.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده