نویسنده: آریا بهپور
// دوشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۳۳

رایان رینولدز تصویری از پشت صحنه فیلم Detective Pikachu منتشر کرد

تصویری از رایان رینولدز منتشر شده است که او را در حال انجام عملیات موشن کپچر پیکاچو نشان می‌دهد.

بعد از مدت‌ها انتظار، بالاخره دو ماه قبل تریلر فیلم Detective Pikachu منتشر شد و طرفداران پوکمون (Pokemon) توانستند بخش‌های مختلفی از این فیلم سینمایی را تماشا کنند؛ فیلمی که قرار است به عنوان اولین لایو اکشن ساخته شده بر اساس پوکمون، این مجموعه محبوب را به شکلی جالب وارد عالم سینما کند. رایان رینولدز که در این محصول کمپانی‌های لجندری پیکچرز و برادران وارنر ایفاگر نقش پیکاچو است و صداگذاری این شخصیت بامزه را بر عهده دارد، اخیراً تصویری از چهره خودش را در حال انجام عملیات موشن کپچر منتشر کرده است تا مخاطبین بیشتر با ساز و کار طراحی انیمیشن‌های پیکاچو آشنا شوند.

کارآگاه پیکاچو، Detective Pikachu

این تصویر نقاط سیاه‌رنگی را روی صورت رینولدز نمایش می‌دهد که برای موشن کپچر و انتقال حرکات صورت به مدل کامپیوتری به کار می‌روند و عجیب نیست که انیمیشن‌های صورت پیکاچو در تریلر منتشر شده بسیار طبیعی و جالب کار شده بودند. با اینکه خیلی‌ها نسبت به حضور رینولدز در این فیلم خوش‌بین نبودند، ولی تریلر کارآگاه پیکاچو نشان داد که او توانسته است ترکیب مناسبی از حس شوخ‌طبعی و ناامیدی را در کنار هم به پیکاچو منتقل کند.

ماجراهای کارآگاه پیکاچو از جایی شروع می‌شود که یک کارآگاه حرفه‌ای به نام هری گودمن ناپدیده شده است. تیم، پسر ۲۱ ساله او (با بازی جاستیس اسمیت) به دنبال یافتن پدرش درگیر اتفاقاتی می‌شود که او را با همکار سابق هری گودمن، یعنی یک پوکمون به نام پیکاچو آشنا می‌کند. این موجود بامزه و سخنگو به تیم ملحق می‌شود تا با کمک یکدیگر علاوه بر یافتن رد پایی از هری، تهدید عظیمی را که در انتظار Ryme City و هم‌زیستی مسالمت‌آمیز انسان‌ها و پوکمون‌ها است از بین ببرند.

دانلود ویدیو از آپارات

فیلم کارآگاه پیکاچو به کارگردانی راب لترمن به شکل ترکیبی از لایو اکشن و CGI (برای نمایش پوکمون‌ها) تولید شده است و در تاریخ ۱۰ می ۲۰۱۹ (۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۸) اکران خواهد شد.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده