نویسنده: مسیح کریمی
// دوشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۱۲

تصویر و ویدیویی از پشت صحنه ساخت سریال Swamp Thing منتشر شد

به‌تازگی لن وایزمن، کارگردان و تهیه کننده سریال Swamp Thing، تصویر و ویدیویی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید این سریال را منتشر کرده است.

مراحل فیلمبرداری و تولید سریال Swamp Thing (سوامپ تینگ) همچنان ادامه دارد و این سریال قرار است در طول سال ۲۰۱۹ از شبکه دی‌ سی یونیورس (DC Universe) منتشر شود. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ویدیو و تصویر جدیدی از پشت صحنه ساخت این سریال منتشر شده است. لن وایزمن تهیه کننده و کارگردان قسمت پایلوت (آزمایشی) این سریال، به‌تازگی تصویر و ویدیویی از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید سریال Swamp Thing را در صفحه شخصی خود در اینستاگرام منتشر کرده که در تصویر منتشر شده، به نظر می‌رسد که شاهد کالبد شکافی یک شخص نامشخص توسط شخصیت‌های اصلی سریال هستیم. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Swamp Thing

مارک ورهیدن و  گری دوبرمن به‌عنوان شورانر، نویسنده و تهیه کننده در سریال Swamp Thing حضور دارند. علاوه بر این، در این سریال شاهد حضور جیمز وان، کارگردان فیلم Aquaman (آکوامن) به عنوان تهیه کننده نیز هستیم. همچنین در ویدیوی منتشر شده، شاهد کلک سواری در محلی هستیم که احتمالا سوامپ تینگ در آن حضور دارد. شما در ادامه می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

اندی بین و درک میرس در نقش الک هالند/سوامپ تینگ، کریستال رید در نقش ابی آرکین، ویل پیتون در نقش اوری ساترلند، ماریا استن در نقش لیز ترماین، جرلی پرسکات در نقش مادام زاندو، جنیفر بیلز در نقش کلانتر کیبل، ویرجینیا مدسن در نقش ماریا ساندرلند، هندرسون وید در نقش مت کیبل و کوین دوراند در نقش جیسون وودرو از جمله بازیگرانی هستند که در سریال Swamp Thing حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. این سریال داستان یک محقق مرکز کنترل و پیشگیری بیماری موسوم به CDC با نام ابی آرکین را روایت می‌کند که او به خانه کودکی‌اش در لوئیزیانا باز می‌گردد. او در این شهر قرار است یک ویروس را در یک باتلاق بررسی کند. آرکین با دکتر الک هالند، دانشمند گیان شناسی که گفته می‌شود در همین زمان مرده است، ارتباط برقرار می‌کند؛ اما او به سرعت اسرار مرموز این باتلاق را متوجه می‌شود و هالند ممکن است نمرده باشد. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده