// دوشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۰۲

احتمالا دنباله‌ای برای بازی Dead Cells در کار نخواهد بود

استودیو موشن تویین قصد دارد برای پروژه‌ی بعدی خود کاری جدید و متفاوت انجام دهد.

بازی Dead Cells را می‌توان یکی از بهترین بازی‌های روگ‌لایک و مترویدوانیا دانست که در سال ۲۰۱۸ روانه‌ی بازار شد و موفقیت بزرگی در فروش خود مخصوصا روی پلتفرم نینتندو سوییچ کسب کرد. سباستین بنارد، طراح بازی Dead Cells، در مصاحبه‌ای با سایت گیم‌اینفورمر اعلام کرد که نباید به این زودی‌ها منتظر ساخت دنباله‌ی بازی Dead Cells باشیم.

در ارتباط با موضوع دنباله‌های بازی، ما می‌دانیم که نباید تاکید زیادی روی موفقیتی که کسب کرده‌ایم داشته باشیم و همیشه روی آن سوار شویم. اگر بازی موفقی می‌سازید باید این انرژی را صرف ساخت چیز جدیدی کنید. من فکر نمی‌کنم ما بازی Dead Cells 2 را بسازیم. ما علاقه بیشتری به خلق محتوا و ساخت بازی جدید برای طرفداران خود داریم. اما اگر ما خواستیم بازی Dead Cells 2 را بسازیم، به‌خاطر این است که به پولش خیلی نیاز داریم (با خنده). ما نمی‌خواهیم به یک چیز بچسبیم. بنابراین فکر می‌کنم تنها زمانی به سراغ ادامه این بازی بیاییم که ایده کاملا متفاوتی داشته باشیم.

به‌نظر می‌آید استودیو Motion Twin با انتشار محتوای جدید برای بازی Dead Cells، قصد دارد بازی اصلی را که هنوز هم بسیار محبوب است پشتیبانی کند. بنارد نکات جالبی را نیز در مورد بازی

Dead Cells گفت. برای مثال اینکه نسخه‌ی اولیه‌ی این بازی قرار بود یک بازی رایگان دفاع از قلعه برای موبایل باشد. شما می‌توانید بازی Dead Cells را بر روی کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ بازی کنید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده