// دوشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۲

لیمیتد ران گیمز بسته های بازی جدیدش را برای سوییچ معرفی کرد

کمپانی لیمیتد ران گیمز از سری جدید بسته‌های شانسی بازی‌های خود برای نینتندو سوییچ با نام Nintendo Switch Blind Box رونمایی کرد.

یکی از اهداف کاری کمپانی لیمیتد ران گیمز (Limited Run Games) عرضه نسخه‌های فیزیکی بازی‌های مستقل است، اما موضوع مهمی که باید به آن اشاره کرد این است که سازندگان در این کمپانی تنها تعداد محدودی از نسخه‌های فیزیکی این آثار را منتشر می‌کنند. اگر از دارندگان کنسول نینتندو سوییچ هستید و مهلت‌های اخیر این کمپانی برای خریداری محصولات فیزیکی را از دست داده‌اید این اخبار بازی می‌تواند نظر شما را به خودش جلب کند. به تازگی کمپانی لیمیتد ران گیمز قصد دارد چندین بازی نینتندو سوییچ را به طور شانسی در یک بسته در اختیار خریداران قرار دهد.

سازندگان، نام این محصول را Nintendo Switch Blind Box معرفی کرده‌اند و همانطور که از نام آن پیدا است خریداران به طور شانسی یکی از نسخه‌های فیزیکی آثار لیمیتد ران گیمز را خریداری می‌کنند. این محصول در ۱ ژانویه ۲۰۱۹ (۱۱ دی ماه) در دسترس قرار می‌گیرد. در ادامه می‌توانید فهرست بازی‌هایی را که به طور انتخابی با شانس ۸۶ درصد در این بسته قرار می‌گیرد مشاهده کنید:

  • Flinthook
  • Mercenary Kings
  • Slime-San
  • Saturday Morning RPG
  • Night Trap
  • Kingdom
  • Thumper

در آن سو بازی‌های Thimbleweed Park و Oceanhorn به عنوان بازی‌های کم‌یاب‌تر در بین بسته‌های شانسی این کمپانی قرار می‌گیرد. خریداران ۱۰ درصد شانس این را دارند که با خریداری کردن بسته شانسی دو بازی یاد شده را از آن خود کنند. در آن سو دو بازی محبوب Yooka-Laylee و Furi نیز با شانس ۴ درصد در این پکیج‌ها قرار می‌گیرد. بسته‌های یاد شده در حالی که از طراحی ویژه‌ای برخوردار است شامل کارت شانسی نیز می‌شود.

از آنجا که این محصولات به تعداد محدود عرضه می‌شوند، هر فرد تنها توانایی خریداری کردن ۵ عدد از بسته‌های شانسی لیمیتد ران گیمز را دارد. سازندگان اظهار داشتند که برای جلوگیری از خریداری کردن بیش از حد این محصول به دست یک فرد، سیستمی در وب‌سایت خود پیاده کرده‌اند. البته آن‌ها در ادامه از خریداران خواستند که در این راستا نیز با آن‌ها همکاری کنند تا فرآیند عرضه بسته‌های شانسی لیمیتد ران گیمز به درستی صورت گیرد.

اگر هر یک از نسخه‌های فیزیکی بازی‌های اشاره شده را در اختیار ندارید، موقعیتی را که کمپانی لیمیتد ران گیمز برای طرفداران مهیا کرده است، از دست ندهید. با خریداری کردن بسته شانسی لیمیتد ران گیمز می‌توانید شانس خود را برای به دست آوردن یکی از نسخه‌های محدود بازی مورد علاقه خود امتحان کنید. به تازگی نسخه فیزیکی دو بازی Celeste و Iconoclasts به جمع نسخه‌های فیزیکی این کمپانی اضافه شده است.

بسته‌های شانسی Nintendo Switch Blind Box از تاریخ ۱۱ دی ماه در اختیار تمامی کاربران قرار می‌گیرد.

نظرات خود را در مورد اقدام جالب این کمپانی با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده