// دوشنبه, ۱۰ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی Max: The Curse Of Brotherhood؛ نفرین برادری

بازی پلتفرمر و معمایی Max: The Curse Of The Brotherhood، با خط داستانی زیبا و ایده‌ای جدید قدم در راه آثار به یاد ماندنی این سبک می‌گذارد.

بازی‌های پلتفرمر از ابتدای شروع صنعت گیمینگ حضور پر رنگی داشته‌اند و بسیاری از آثار نوستالژیک و درجه یک این صنعت در این سبک منتشر شده‌اند. بازی‌هایی مانند Strider، سری بازی‌های Rayman، سونیک و.. همه در دسته بندی این سبک قرار می‌گیرند؛ این سبک به عنوان یکی از کلاسیک‌ترین و قدیمی‌ترین سبک‌های دنیای گیم شناخته می‌شود. در سال‌های اخیر نیز شاهد عرضه بازی‌های باکیفیت و خوش ساختی مانند Limbo و Little Big Planet در این سبک بوده‌ایم که با استقبال گسترده از سمت بازیکنان مواجه شده‌اند. Max: The Curse Of The Brotherhood که دنباله‌ی بازی Max And Magic Marker به حساب می‌آید، پس از انتشار برای کنسول‌ها اکنون در سیستم عامل iOS نیز با قیمت ۳.۹۹ دلار قابل دانلود است . این بازی آیفون که حجمی حدود ۱.۴ گیگابایت دارد، یک بازی تک‌نفره در سبک پلتفرمر و معمایی است.

Max: The Curse of Brotherhood

خط داستانی بازی Max: The Curse Of The Brotherhood، داستان مکس را روایت می‌کند که از دست اذیت‌های برادر کوچک‌تر خود به تنگ آمده و با خواندن یک وِرد از اینترنت، به بُعد دیگری سفر می‌کند. اما زمانی که مکس متوجه می‌شود که برادر خود را به دست یک هیولای بدجنس داده است، به اشتباه خود پی می‌برد و در صدد جبران آن بر می‌آید. مکس در این راه از قلم جادویی خود کمک می‌گیرد و برای نجات برادر خود که فیلکس نام دارد، قدم در راهی سخت می‌گذارد. این خط داستانی برای یک بازی موبایل بسیار خوب و غنی به نظر می‌رسد و با توجه به کیفیت بازی در بخش‌های دیگر مانند گیم‌پلی و گرافیک می‌توان به Max: The Curse Of The Brotherhood را یک بازی تمام و کمال نامید. خط داستانی بازی از پیچیدگی‌ها و جذابیت‌های خاصی برخوردار است که مشابه‌ آن را در کمتر بازی‌های موبایلی دیده‌ایم.

قلم جادویی مکس، تفاوت اصلی Max: The Curse Of Brotherhood با دیگر بازی‌های پلتفرمر‌ است

گیم‌پلی بازی در چند مرحله ابتدایی برای آشنایی بازیکنان با محیط و دنیای بازی بسیار ساده و مانند بازی‌های کلاسیک سبک پلتفرمر دنبال می‌شود و تفاوت آنچنانی با دیگر بازی‌های هم سبک خود ندارد. اما پس از تمام شدن مراحل آموزشی و آشنایی با کنترل‌ها و مکانیسم گیم‌پلی بازی، یک قلم جادویی در اختیار مکس و بازیکنان قرار می‌گیرد که به عنوان ابزار اصلی مکس در راه نجات دادن برادرش استفاده می‌شود. به جز کنترل‌های معمولی این سبک که به حرکت دادن شخصیت با جهت‌ها و پرش با لمس کلیدی مخصوص ختم می‌شود، در زمان‌های لازم قابلیت تعامل با اشیا و استفاده از قلم جادویی فعال می‌شود که تفاوت اصلی بازی با دیگر بازی‌های هم سبک خود به شمار می‌رود. بازیکنان می‌توانند با قلم جادویی خود دشمنان را به دام بیاندازند و از دست آنها خلاص شوند، به حل معماهای محیطی بپردازند و برای ادامه‌ی حرکت مکس در مسیرش به او کمک کنند. معما‌های بازی هم از لحاظ درجه‌ی سختی  بسیار متعادل و جذاب هستند و حل کردن آن‌ها لذت خاصی دارد.

Max: The Curse of Brotherhood

با توجه به اینکه بازی قبلا برای کنسول‌ها عرضه شده و برای یک بازی موبایل حجم بالایی نیز دارد، در بخش گرافیکی و ظاهر بازی انتظارها بسیار بالا است. سازندگان بازی نیز به خوبی جواب این انتظارها را داده‌اند و شاهد یک بازی زیبا که طراحی‌های خاص خود، انیمیشن‌های جذاب و روان و محیط زیبایی دارد، هستیم. کات‌سین‌های بازی نیز بسیار خوب و جذاب ساخته شده است و با گیم‌پلی بازی هم آهنگ و هم ریتم هستند که به یک‌دست شدن تجربه‌ی Max: The Curse Of The Brotherhood کمک بسیاری می‌کند. محیط‌های مختلفی که در بازی طراحی‌ شده‌اند، بسیار جذاب و گیرا هستند و بازی از لحاظ تجربه‌ی بصری کیفیت بالایی از خود نشان می‌دهد. این بازی آيفون، در زمینه صداگذاری و موسیقی‌های متن نیز بسیار خوب عمل کرده و تجربه‌ی بازی با هدفون، کمک زیادی به آشنایی بازیکنان با دنیای بازی می‌کند.

Max: The Curse of Brotherhood

اگر به دنبال تجربه‌ی یک بازی پلتفرمر و معمایی تازه هستید، Max: The Curse Of The Brotherhood یکی از جذاب‌ترین گزینه‌های موجود در اپ‌استور است. این بازی پیش از این برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4، نینتندو سوییچ و ویندوز منتشر شده بود و حال کاربران سیستم عامل iOS نیز می‌توانند با خط داستانی زیبای خوب این اثر، لحظات شیرین، احساسی و درگیرکننده‌ای را تجربه کنند.

دانلود بازی آیفون Max: The Curse of Brotherhood


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده