نویسنده: آریا بهپور
// یکشنبه, ۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۹

تصویری از ظاهر احتمالی Bo Peep در Toy Story 4 منتشر شد

تصویر تبلیغاتی جدیدی از انیمیشن Toy Story 4 منتشر شده است. این تصویر شخصیتی را نمایش می‌دهد که احتمالاً همان Bo Peep در مجموعه داستان اسباب بازی است، ولی با ظاهری متفاوت.

وودی، باز، جسی و سایر اسباب‌بازی‌های محبوب و دوست‌داشتنی Toy Story یک بار دیگر در اواسط سال ۲۰۱۹ با چهارمین قسمت از این مجموعه پیکسار و والت دیزنی به پرده سینماها بازخواهند گشت و این بار عروسک دیگری هم آن‌ها را همراهی می‌کند؛ بو پیپ (Bo Peep) عروسکی دخترانه که پیش از این با او در دو نسخه اول این مجموعه آشنا شده بودیم، ولی در نسخه سوم غایب بود. اکنون در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون شاهد تصویری تبلیغاتی از انیمیشن Toy Story 4 هستیم که توسط یک اکانت اینستاگرام منتشر شده است و در آن علاوه بر وودی و باز، شخصیت دیگری هم به چشم می‌خورد؛ شخصیتی که از جهاتی یادآور بو پیپ است.

البته با وجود شباهت‌هایی که دیده می‌شود، تفاوت‌هایی هم بین شخصیت حاضر در این تصویر و بو پیپ وجود دارد؛ از جمله پوشش او که به جای رنگ صورتی قبلی، ترکیبی از آبی و صورتی است و طراحی او هم تغییراتی نسبت به مدل اصلی دارد و در مجموع به نظر می‌رسد کمی از آن حالت آرام و ملایم قبلی فاصله گرفته است.

Toy Story 4 Bo Peep

در سمت راست مدل قدیمی بو پیپ دیده می‌شود و در سمت چپ هم مدل جدید او

در ابتدا قرار بود فیلمنامه داستان اسباب بازی 4 با محوریت روابط بین وودی و بو پیپ نوشته شود، ولی بعدها این فیلمنامه دستخوش تغییرات زیادی شد. البته هنوز هم بو پیپ را باید یکی از شخصیت‌های اصلی این انیمیشن دانست و با اینکه تا امروز خبری از او در تصاویر رسمی و تریلرهای داستان اسباب بازی 4 نبوده است، ولی این را می‌دانیم که او بعد از غیبت در نسخه سوم یکی از شخصیت‌های محوری این قسمت خواهد بود؛ موضوعی که آنی پاتس، صداپیشه بو پیپ هم به آن اشاره می‌کند:

من نقش بزرگی در این قسمت دارم و واقعاً از این موضوع هیجان‌زده هستم! بیشتر بخش‌هایی که در آن‌ها حضور داشته‌ام در کنار تام هنکس (صداپیشه وودی) بوده است و این اولین انیمیشنی است که در آن کنار یک بازیگر دیگر قرار می‌گیرم و هم‌زمان با هم صداگذاری می‌کنیم. معمولاً این کار به صورت تکی انجام می‌شود و هر نفر به شکل انفرادی صداگذاری شخصیت خود را انجام می‌دهد ولی این بار به خاطر شرایط خاص کار، من و تام در کنار هم هستیم و لحظات بسیار مفرحی هم داریم!

نظر شما در مورد ظاهر جدید بو پیپ چیست؟ فکر می‌کنید این شخصیت بعد از اتفاقات نسخه سوم به چه شکلی به سایر اسباب‌بازی‌ها اضافه می‌شود؟ نظرات خود را با زومجی در میان بگذارید.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده