// یکشنبه, ۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۱

در اوایل 2019 اطلاعات بیشتری از بازی Nioh 2 منتشر می‌شود

فامیهیکو یاسودا، کارگردان بازی Nioh 2، در جدیدترین گفت‌وگوی خود گفته است که در اوایل سال ۲۰۱۹، اطلاعات بیشتری را از بازی Nioh 2 منتشر می‌کند.

بازی Nioh، جزو آن دسته از آثاری بود که با الهام گرفتن از‌ آثار مشابه و اضافه کردن محتویات جدید توانست نگاه مثبت منتقدان و کاربران را به‌خود جلب کند. همچنین در نمایشگاه E3 2018 بود که نسخه دوم این بازی با یک تیزر کوتاه معرفی شد. تا به‌ امروز اخبار زیادی حول بازی Nioh 2 منتشر نشده است، اما به‌نظر می‌رسد تا چند ماه دیگر شاهد انتشار جزئیات بیشتری از این بازی خواهیم بود.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، فامیهیکو یاسودا، کارگردان بازی Nioh 2، در جریان گفت‌وگوی اخیر خود با یک وبسایت ژاپنی مرتبط با گیم اعلام کرده است که وی سرسختانه در حال کار روی بازی است و در اوایل سال ۲۰۱۹، اطلاعات بیشتری را از Nioh 2 در دسترس قرار خواهد داد. البته وی تنها عضو کمپانی کوئی تکمو (Koei Tecmo) نیست که از برنامه‌های آینده خود صحبت کرده است.

در ادامه هیساشی کوینوما، تهیه کننده بازی Attack on Titan 2، اعلام کرده است که به‌عنوان تهیه کننده روی یک بازی دیگر کار خواهد کرد و در سال ۲۰۱۹ این بازی را معرفی می‌کند. صحبت از بازی Attack on Titan 2 شد باید بگویم که هیدئاکی سوزوکی، کارگردان Attack on Titan 2، هم اعلام کرده است که در حال کار روی پروژه‌ی بعدیش است و در آینده اطلاعات بیشتری را از آن منتشر می‌کند. هنوز مشخص نشده است که آیا پروژه سوزوکی و کوینوما یکی است یا خیر.

به‌نظر می‌رسد سال ۲۰۱۹ سال شلوغی برای کوئی تکمو خواهد بود. کو شیبوساوا، رئیس کل کوئی تکمو، اعلام کرده است که دوست دارد در سال ۲۰۱۹ از هوش مصنوعی استفاده کند تا بازی جدید و متفاوتی نسبت به آنچه که تا کنون در این زمینه مشاهده کرده‌ایم، بسازد. یک سال پیش بود که کوئی تکمو با استودیو HEROZ که در زمینه هوش مصنوعی کار می‌کند وارد همکاری شد. در حال حاضر کوئی تکمو و هیروز در حال کار روی تکنولوژی‌ای هستند که گفته شده بود در بازی‌های آینده این کمپانی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

در ادامه آکیهیرو سوزوکی، تهیه کننده بازی Dynasty Warriors 9، اعلام کرده است که پس از ساخت و عرضه‌ی این بازی، بازخوردهای متفاوتی را از سوی کاربران و هواداران این مجموعه دریافت کرده‌اند و قصد دارند آن‌ها را برای بازی‌های آینده‌شان لحاظ کنند. او امیدوار است که در سال ۲۰۱۹ بتواند اطلاعات بیشتری از مجموعه Dynasty Warriors را منتشر کند. همچنین آتسوشی میائوچی، کارگردان Dynasty Warriors 9، اعلام کرده است که ۲۰۱۹، نوزدهمین سالگرد این مجموعه است و سخت در تلاش هستند تا اتفاق بزرگی را برای کاربران تدارک ببینند.

از دیگر اشخاصی که از پروژه‌های آینده‌ی خود سخن گفته است می‌توان به ماساکی فوراساوا، تهیه کننده بازی Warriors Orochi 4، اشاره کرد. او هم در حال کار روی بازی جدیدی است، اما اطلاعات خاصی را از آن منتشر نکرده است. کیسوکه کیکوچی، تهیه کننده مجموعه Atelier هم اعلام کرده است که در حال کار روی نسخه‌ی بعدی این مجموعه هستند تا آن را در آینده معرفی کنند. در انتها کنیچی اوگاساوارا، رئیس استودیو اومگا فورس (Omega Force)، اعلام کرده است که احساس می‌کند بین سال‌های ۲۰۱۹ و ۲۰۲۰ معرفی‌های بزرگی در ارتباط با کنسول‌های بازی را شاهد خواهیم بود.

قبل از این کوئی تکمو اعلام کرده بود که در ماه مارس ۲۰۱۹، فستیوال Warriors را برگزار خواهد کرد و احتمال می‌رود در این فستیوال شاهد اطلاعات بیشتری از بازی‌های آینده کوئی تکمو باشیم.


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده