// یکشنبه, ۹ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Rev Heads Rally؛ یک رالی اعتیادآور

بازی موبایل Rev Heads Rally شما را به دنیای شگفت‌انگیز رالی و نبردهای جذابش می‌برد. با زومجی و معرفی این بازی اعتیادآور همراه شوید.

بازی موبایل Rev Heads Rally را استودیو Spunge Games Pty Ltd با کلی بخش‌های متنوع عرضه کرده است و طعم یک رالی جذاب با تم نبردهای هیجان انگیز را به بازیکنان می‌چشاند. در این بازی اندروید و آیفون ماشین خود را کنترل می‌کنید و با دریافت جعبه‌های قدرت، بقیه بازیکنان را از پا درمی‌آورید. درست حدس زده‌اید؛ Rev Heads Rally شباهت زیادی به بازی محبوب Crash Team Racing دارد، اما درواقع تنها فرم ساده‌ای از این بازی محبوب را به نمایش می‌گذارد.

بازی اندروید و آیفون Rev Heads Rally از همان ابتدا فضای سرتاسر هیجان‌انگیزی را برای بازیکنان فراهم می‌کند. گیم‌پلی بازی بسیار ساده است و شما تنها باید کنترل ماشین را برعهده بگیرید. حرکت این ماشین به‌صورت خودکار انجام می‌گیرد و حتی در زمان انحراف و چپ شدن هم شما به سرعت در مسیر درست قرار می‌گیرید. در طول مسیر جعبه‌هایی می‌بینید که با خوردن آن‌ها المان‌های قدرت برای شما فعال می‌شوند و می‌توانید آن‌ها را نثار دیگر ماشین‌های حاضر در مسابقه کنید. تنوع این قدرت‌ها بسیار بالا است و بسته به این‌که عقب یا جلوی دیگر ماشین‌ها باشید، متفاوت است. هر بازیکن استایل خاصی برای موفقیت در نظر می‌گیرد و شما هم می‌توانید با هر ماشینی که راحت هستید، وارد رقابت‌ها شوید. المان‌های قدرت در سمت راست صفحه نمایش داده می‌شوند و در سمت چپ هم بوستر سرعتی به صورت زمان‌دار برای‌تان فعال می‌شود و می‌توانید پروازکنان به دیگر ماشین‌ها برسید یا اینکه فاصله خود را بیش‌تر کنید. ریتم بازی در ابتدا ساده به‌نظر می‌رسد، اما تنها کافی است که پا به مراحل آینده بازی بگذارید تا چالش واقعی را تجربه کنید و اصلا نتوانید چشم از صفحه گوشی خود بردارید. برخورد ماشین‌ها همیشه حس خوبی دارد و رفته رفته با کسب مهارت بیش‌تر، عملکرد بهتری در جا خالی دادن و عبور از موانع سخت خواهید داشت. هنگام پرش از صخره‌ها باید تنظیم دقیقی داشته باشید، چرا که بعد از پرش، کنترل چندانی روی ماشین نخواهید داشت. دقت داشته باشید که بازی محدودیت خاصی برای بازی کردن شما دارد و پس از مدتی باید منتظر بمانید که باک شما دوباره پر شود و بتوانید در مسابقات حضور پیدا کنید.

Rev Heads Rally

گرافیک بازی آیفون و اندروید Rev Heads Rally در حد قابل قبول طراحی شده است و انیمیشن‌ها حس و حال زنده‌ای دارند. گیم‌پلی بازی روان است و با توجه به ساده‌بودن کنترل ماشین، چالش کمتری را برای‌تان ایجاد می‌کند. البته هنگامی که از سرعت استفاده می‌کنید، روند کار کمی سخت می‌شود و باید مناطقی از مسیر مسابقه را برای این‌ منظور انتخاب کنید که آزادی عمل بیش‌تری داشته باشید. هرگاه که موشک‌ها و دیگر قدرت‌ها را روی دیگر بازیکنان پیاده می‌کنید، راننده از ماشین به بیرون پرت می‌شود و شما می‌توانید سبقت بگیرید. بیش از ۲۰ جام برای کسب امتیازات ویژه در نظر گرفته شده است و می‌توانید ماشین‌های بیش‌تری را در این قسمت خریداری کنید.

در بخش آنلاین بازی، نهایت هیجان و آدرنالین را تجربه خواهید کرد

مسیرهای بازی Rev Heads Rally بسیار زیبا و متنوع هستند و موانع متناسب با گیم‌پلی بازی طراحی شده‌اند. در بخش Time Trial باید بهترین رکورد خود را بزنید و تک و تنها در مسیر مسابقه جولان بدهید. این بخش برای تمرین بسیار مناسب است و می‌توانید قدرت‌ها و نهایت سرعت خود را هم آزمایش کنید. جلوه‌های بصری خوبی برای بازی درنظر گرفته شده است و می‌توانید صحنه‌های آهسته مسابقه را ببینید یا اینکه عکس‌های گرفته شده را در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارید. می‌توانید سرعت خود را بیش‌تر کنید و در پیچ‌ها دریفت بکشید. اجرای این عملیات و عبور موفقیت آمیز از دیگر ماشین‌ها، فضای مناسب را برای نشان‌دادن صحنه آهسته آماده می‌کند و می‌توانید لذت ببرید.

Rev Heads Rally

طراحی ماشین‌ها بسیار زیبا هستند و همه آن‌ها را می‌توانید با سکه‌های خود ارتقا دهید

شما می‌توانید به سرورهای بازی Rev Heads Rally وصل شوید و با دیگر بازیکنان حاضر نبردهای پرهیجانی را تجربه کنید. این بخش با این‌که کمی ضعیف عمل کرده است و تاخیرهای زیادی را شاهد هستیم، اما با کمی حوصله می‌توانید لذت مسابقه با بازیکنان واقعی را تجربه کنید. همه اتومبیل‌های بازی قابل ارتقا هستند و با سکه‌های خود ابتدا می‌توانید ماشین موردعلاقه خود را خریداری کنید و سپس به بازبینی بخش‌های مخلتف آن بپردازید. بازی از یک سیستم ماموریتی جذاب هم بهره می‌برد و باید کارهایی که از شما خواسته شده است را در این بخش انجام دهید.

بازی Rev Heads Rally در زمینه تنوع ماشین‌ها و استایل‌های متنوع بازی، به‌خوبی عمل کرده است و می‌تواند برای مدت‌ها بازیکنان را سرگرم کند. سفارشی سازی آسان ماشین‌ها و امکان حضور در بخش چندنفره آنلاین با وجود خلوت بودن سرورهای آن، همگی نکاتی هستند که باعث می‌شود این بازی ارزش تجربه چندباره را داشته باشد و تبدیل به اثر سرگرم‌کننده‌ای شود. این بازی را می‌توانید از پلی‌استور و اپ‌استور برای سیستم عامل اندروید و iOS دریافت کنید.

دانلود بازی اندروید و آیفون Rev Heads Rally


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده