// دوشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۶

تریلر گیم پلی بازی Battlefleet Gothic: Armada 2 با تمرکز بر مکانیزم‌های آن منتشر شد

کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو با انتشار تریلری جدید از بازی Battlefleet Gothic: Armada 2 قصد دارد که کاربران را با مکانیزم استراتژی همزمان آن آشنا کند.

تا عرضه بازی Battlefleet Gothic: Armada 2 کمتر از دو ماه باقی مانده است اما سازندگان در پی معرفی و حین توسعه این پروژه اطلاعات و ویدیو‌های کمی از این بازی به اشتراک گذاشته‌اند. البته توسعه‌دهندگان چندی پیش ویدیویی منتشر کردند که گیم پلی بازی را به طور کلی نشان می‌داد اما اشاره‌ای به مهم‌ترین المان این بازی یعنی مکانیزم آن نداشت، اما این موضوع امروز تغییر کرد و سازندگان اولین ویدیو را از مجموعه تریلر‌های Battlefleet Gothic: Armada 2 – Battle Overview منتشر کردند که این بار در مورد گیم پلی بازی صحبت می‌کنند.

اولین قسمت از این مجموعه ویدیو در مورد مکانیزم‌های پایه این بازی اطلاعاتی برملا می‌کند که سازندگان خاطرنشان کردند که کاربران برای وارد شدن به نبرد‌ها باید با آنها به طور کامل آشنا شوند. بازی شامل ۱۲ فرقه مختلف می‌شود که بازیکنان پس از وارد شدن به آن با دنیایی از قابلیت‌های و ویژگی‌های مختلف روبه‌رو می‌شوند که عملکرد هر یک متفاوت است.

کاربران با وارد شدن به میدان نبرد باید لایه‌های مختلف نقشه خود را مورد بررسی قرار دهند. کاربران در این راستا می‌توانند در نقشه خود دشمنان و آیتم‌های مختلف را زیر نظر داشته باشند تا در این راستا برنامه حمله خود را در بازی پیاده کنند. گفتنی است که فرقه‌های این بازی از حالت‌های حرکت مختلفی بهره‌مند هستند. پس از بررسی این موضوع کاربران حال باید استراتژی خود را در بازی آماده کنند تا با استفاده از سلاح‌های خود همچون لیزر‌های و موشک‌های غول‌پیکر دشمنان خود را نابود کنند.

بازی Battlefleet Gothic: Armada 2 اوایل سال جاری میلادی در ماه ژانویه معرفی شد و قرار بود که در تاریخ نامشخصی از ۲۰۱۸ به دست بازیکنان برسد، اما پس از آن ماه گذشته اعلام شد که بازی  با تاخیر روبه‌رو شده است و تاریخ عرضه آن به ماه اول سال ۲۰۱۹ میلادی موکول شده است که مصادف می‌شود با گذشت یک سال از معرفی بازی. البته گفتنی است که طرفداران این بازی می‌توانند آن را پیش از موعد تجربه کنند. کاربرانی که این بازی را پیش خرید کنند می‌توانند اولین نسخه بتای این بازی را که از تاریخ ۵ الی ۱۲ دسامبر (۱۴ تا ۲۱ آذر ماه) در دسترس خواهد بود، دانلود و بازی کنند.

در ادامه می‌توانید ویدیو جدید بازی Battlefleet Gothic: Armada 2 را که روی مکانیزم گیم پلی تمرکز دارد، تماشا کنید. سازندگان این محصول یعنی استودیو تیندالوس اینتراکتیو (Tindalos Interactive) و کمپانی فوکوس هوم اینتراکتیو (Focus Home Interactive) در تاریخ ۲۴ ژانویه ۲۰۱۹ (۴ بهمن ماه) آن را به طور رسمی منتشر می‌کنند و در دسترس کاربران پی سی قرار می‌دهند.

دانلود ویدیو از آپارات

آیا برای پیش خرید کردن این بازی اقدام می‌کنید تا به تجربه فاز بتای آن بپردازید؟ نظرات خود را در این باره با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده