// دوشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۲:۳۲

معرفی بازی Ava Airborne؛ فانتزی‌ترین تجربه‌ی پرواز

Ava Airborne یک بازی‌ بی پایان در سبک ماجراجویی است که با گرافیک زیبا و چشم‌نواز و گیم پلی ساده و درگیر کننده خود، توانسته نظر بسیاری از بازیکنان را جلب کند. با معرفی این بازی زیبا در زومجی همراه باشید.

بازی‌های بی پایان در پلتفرم موبایل، جزو پرطرفدارترین سبک‌ها هستند و بازی‌های زیادی هم در این سبک منتشر شده که بسیاری از آن‌ها ایده‌ی جدید و داستان خاصی ندارند. اما در میان این بازی‌ها، آثاری زیبا و درگیرکننده دیده می‌شوند که توانسته‌اند در دل بازیکنان جای خود را باز کنند و کیفیت بالای خود را نشان دهند. استودیوی Laser Dogs که بازی‌های زیبا و موفقی را برای پلتفرم موبایل عرضه کرده بود، به همراهی استودیوی PlayStack Ltd بازی Ava Airborne را به طور رایگان برای سیستم‌عامل‌های اندروید و iOS منتشر کرده و این اثر با نظر مثبت بازیکنان مواجه شده است. Ava Airborne یک بازی آرکید و ماجراجویی بی پایان است که داستان دختری به نام اِیوا (Ava) را روایت می‌کند. گیم‌پلی ساده اما درگیرکننده به همراه طراحی‌های زیبا و چشم نواز از نقاط قوت این بازی اندروید و آیفون به حساب می‌آیند و این نکات Ava Airborne را به یک بازی بی پایان خوش ساخت تبدیل کرده‌اند.

Ava Airborne

بازی اندروید Ava Airborne داستان ایوا، دختری جوان را روایت می‌کند که معتقد است می‌تواند پرواز کند و بازیکنان باید او را در این راه یاری کنند. همانطور که اشاره شد بازی از گیم‌پلی ساده اما درگیرکننده‌ای برخوردار است و بازیکنان باید در بازی با هدایت ایوا و عبور از موانع مختلف مانند بمب‌های معلق در هوا، به ثبت رکورد بالاتر بپردازند. کنترل ایوا در بازی فقط با لمس صفحه نمایشگر و رها کردن آن انجام می‌شود که بسیار ساده اما کاربردی است و باعث می‌شود تا بازیکنان بتوانند از Ava Airborne برای پر کردن زمان‌های خالی و سرگرم شدن استفاده کنند. موانع بازی از تنوع خوبی برخوردار هستند و تجربه‌ی پرواز ایوا را خاص و منحصربه‌فرد کرده‌اند. این موانع به طور تصادفی، سر راه ایوا قرار می‌گیرند و این مسئله باعث شده تا ارزش تکرار Ava Airborne بسیار بالا باشد و بازی برای بازیکنان یکنواخت و تکراری نشود.

هدف ایوا در بازی بسیار ساده است و بازیکنان باید با استفاده از Power Upهای مختلف مانند هواپیما‌ها و فن‌های بزرگ به سرعت ایوا بیفزایند و او را از زمین دور نگه دارند. پس از برخورد به موانع، بازیکنان می‌توانند با لمس‌های سریع و پیاپی، ایوا را نجات دهند تا او بتواند به پرواز خود ادامه دهد اما لحظه‌ای که ایوا به زمین برخورد کند، رکورد بازیکنان ثبت می‌شود و بازیکنان باید از ابتدا شروع کنند. پرواز ایوا در ابتدای بازی با یک پاراگلایدر انجام می‌شود اما بازیکنان می‌توانند با پیشرفت در بازی و جمع آوری واحد پول بازی وسیله‌ها و روش‌های مختلف پرواز را آزاد کنند که بازی در این بخش بسیار متنوع و خوب عمل کرده است. بازیکنان می‌توانند با خرج کردن پول‌هایی که در طول بازی جمع آوری کرده‌اند، ایوا را شخصی سازی کنند و با ایوای خاص خود به تجربه‌ی پرواز بپردازند. از نکات جالب بازی این است که سازندگان بازی برای ایوا صفحه‌هایی در شبکه‌های اجتماعی ساخته‌اند و طرح‌های زیبا و چشم نوازی را از ایوا و تجربه‌هایش با بازیکنان و طرفداران به اشتراک می‌گذارند.

Ava Airborne

گیم‌پلی ساده اما درگیرکننده در کنار طراحی‌های چشم نواز و زیبا، از عوامل موفقیت Ava Airborne هستند

جلوه‌های بصری بازی Ava Airborne، از قوی‌ترین بخش‌های بازی هستند و سازندگان در بخش گرافیک و طراحی‌ بازی، سنگ تمام گذاشته‌اند. تنوع بسیار بالای موانع و خطرات سر راه ایوا و شخصی سازی برای شخصیت اصلی بازی به همراه محیط‌های پس‌زمینه بسیار زیبای بازی چشم هر بازیکنی را به خود خیره خواهد کرد.

صداگذاری بازی هم همانند بخش تصویر بازی در سطح بالایی قرار دارد و موسیقی‌ها و صدا‌های استفاده شده در بازی کاملا با ریتم آرام اثر هماهنگ هستند و به لذت تجربه‌ی آن افزوده‌اند.

Ava Airborne

بازی Ava Airborne یکی از زیباترین و چشم نوازترین بازی‌های سبک آرکید بی پایان به شمار می‌رود و بازیکنان با تجربه‌ی این اثر، می‌توانند از دیدن محیط‌های زیبا و تجربه‌ی پرواز در آن لذت ببرند. کنترل‌های ساده این بازی هم باعث شده تا بازیکنان بتوانند برای سرگرم شدن و پر کردن زمان‌های خالی از آن استفاده کنند.

دانلود بازی اندوید و آیفون Ava Airborne


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده