// دوشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Soul Seeker: Six Knights؛ جستجوگر سنگ‌های قدرت

بازی موبایل Soul Seeker: Six Knights یک بازی نقش آفرینی با حال و هوای شرقی است که بازیکنان در جریان آن باید سنگ‌های روح را پیدا کنند که به جنگ پایان می‌دهد. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در معرفی بازی موبایل امروز به‌سراغ یک بازی نقش آفرینی با حال و هوای انیمه‌های شرقی رفته‌ایم. بازی‌ای که سعی دارد با ارائه یک داستان متوسط، گیم‌پلی جذابی را در دسترس مخاطبان قرار بدهد. بازی اندروید و آیفون Soul Seeker: Six Knights، ساخته استودیو Clegames، یک بازی نقش‌آفرینی است که در بخش داستانی، تجربه‌ی خوبی را در دسترس مخاطبان قرار می‌دهد. داستان بازی موبایل Soul Seeker: Six Knights روایت‌گر سرزمینی است که ۶ سنگ روح (Soul Stone) دارد و در گذشته و جنگی بزرگ از آن‌ها استفاده شد تا جلوی کشتار گرفته شود. در این ۶ سنگ قدرت خدایان نهفته است و هر سنگ نمایان‌گر یک شوالیه قدرتمند است. حال سال‌ها می‌گذرد و گروهی از قبایل تصمیم گرفته‌اند این ۶ سنگ را پیدا و از مهر و موم خارج کنند. بازیکنان در بازی Soul Seeker: Six Knights وظیفه دارند تیم خود را تشکیل بدهند و قبل از دشمن، سنگ‌های روح را پیدا کنند.

بازی موبایل Soul Seeker: Six Knights

بازی دارای قهرمان‌های جایگزین و اصلی در هر تیم است که باید به نحوه‌ی چینش آن‌ها در تیم توجه کنید

با شروع بازی موبایل Soul Seeker: Six Knights، بخش تمرینی را آغاز خواهید کرد؛ جایی که نحوه‌ی بازی کردن به شما آموزش داده می‌شود. Soul Seeker: Six Knights یک بازی نقش‌آفرینی تیمی است. در اینجا بازیکنان سه قهرمان اصلی و سه قهرمان جایگزین دارند. زمانی که وارد بخش مدیریت تیم می‌شوید، می‌توانید سه قهرمان یا شوالیه را در جایگاه اول تا سوم قرار بدهید. حال جایگاه سوم تا ششم، در پشت سر سه شوالیه اولیه قرار دارند که مکانیزم گیم‌پلی متفاوتی را در دسترس بازیکن قرار می‌دهد. در طول بازی، مراحل به شکلی تعبیه شده‌اند که بازیکنان در طول سه راند با دشمنان مبارزه خواهند کرد. معمولا راند سوم شامل یک باس فایت هم می‌شود. حال در هر راند می‌توانید از مهارت‌های کاراکترهایی که در تیم‌تان قرار داده‌اید، استفاده کنید. هر کاراکتر دو مهارت دارد که یکی از آن‌ها، مهارت ویژه به‌حساب می‌آید و اجرای آن با یک انیمیشن جذاب انجام می‌شود. در این میان اشاره کنم که هر مهارت مدت زمان بازیابی مخصوص به خودش را دارد. از این رو باید مراقب باشید که در همان ابتدا و قبل از رسیدن به باس فایت، تمامی مهارت‌های بازیکنان را استفاده نکنید.

طراحی باس‌های بازی خاص و منحصربه‌فرد است بعضی از آن‌ها شامل شوالیه‌هایی هستند که می‌توانید آزادشان کنید

در ابتدا گفته شد که ۶ نفر را می‌توانید در تیم خود انتخاب کنید، اما سه نفر از آن‌ها در دسترس قرار می‌گیرد. در واقع تیم سازنده از یک مکانیزم کمکی برای بازیکنان استفاده کرده است تا پس از استفاده از تمامی مهارت‌های یک کاراکتر، آن را با کاراکتر جایگزینش سوییچ کنید تا در مبارزات دچار مشکل نشوید. از این رو سیستم دیگری برای بازیکنان تعبیه شده است تا بتوانند کاراکترها و جایگزین‌ها را به بهترین شکل ممکن انتخاب کنند. در جهان بازی اندروید و آیفون Soul Seeker: Six Knights عناصر مختلفی نظیر آتش و یخ برای بازیکنان در نظر گرفته شده است. حال هر قهرمان از یکی از این عناصر پیروی می‌کند و بازیکنان اگر از جایگزین‌های یکسان با قهرمان اصلی استفاده کنند، قدرت‌شان بیشتر و مهارت‌های‌شان هم تقویت می‌شوند. همچنین دشمنان هم در بازی موبایل Soul Seeker: Six Knights عناصر مختلفی دارند و یک سری از عناصر ضد عنصر دیگر عمل می‌کند. از این رو بازیکنان باید به این موارد توجه داشته باشند تا بتوانند در بخش داستانی بهترین عملکرد را داشته باشند.

بازی موبایل Soul Seeker: Six Knights

البته سطح‌های ابتدایی هر مرحله آنچنان که باید و شاید بازیکنان را درگیر نمی‌کند، اما رفته رفته با پیشروی در خط داستانی، با دشمنان و باس‌های سخت‌تری روبه‌رو می‌شوید که شما را به‌چالش می‌کشند. جدا از بخش داستانی، یک سری سیاه‌چال هم برای بازیکنان در نظر گرفته شده است تا بتوانند آیتم‌های بهتر و قوی‌تری را دریافت کنند. در این میان بد نیست به پرداخت‌های درون برنامه‌ای Soul Seeker: Six Knights هم اشاره کنیم که بازیکنان می‌توانند الماس‌هایی را در این بخش خریداری کنند. از الماس‌ها می‌توانید برای احضار قهرمان‌های جدیدتر و قوی‌تر استفاده کنید. با تمام این تفاسیر بازی اندروید و آیفون Soul Seeker: Six Knights یک بازی نقش‌آفرینی سرگرم کننده است که می‌تواند بازیکنان را برای چند روز سرگرم نگه دارد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Soul Seeker: Six Knights


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده