// دوشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

نسخه فیزیکی Rain World و حالت‌های جدید این بازی در ماه دسامبر منتشر می‌شوند

بازی Rain World در آپدیت ۳۰ آذر خود دو حالت‌ جدید به بازی اضافه می‌کند. همچنین نسخه‌ی فیزیکی، آلبوم ساندترک و نسخه‌ی کالکتور بازی در این روز منتشر خواهند شد.

بازی Rain World به زودی آپدیتی روی پلی استیشن 4 دریافت خواهد کرد که در آن حالت‌های جدید بازی به همراه حالت چند نفره و نسخه‌ای فیزیکی از بازی عرضه خواهد شد. این دو حالت جدید بازی سبک متفاوتی از حالت بقا بازی را ارائه خواهند داد. حالت The Monk تعداد دشمنان را کاهش و مقدار غذا را افزایش می‌دهد اما این حالت ساده‌ای از بازی نخواهد بود. حالت The Hunter با افزایش سطح غذای مورد نیاز برای خواب زمستانی و اضافه کردن دشمنان متنوع باعث افزایش سختی بازی می‌شود.

حالت مولتی پلیر این بازی پارسال برای استیم منتشر شد و امسال نیز برای پلی استیشن 4 منتشر می‌شود. در این حالت تا سقف چهار بازیکن می‌توانند محوطه‌ی خود را به همراه هیولاهای خودشان و تنظیمات دیگری، مثل مدت زمانی که طول می‌کشد باران همه چیز را نابود کند، بسازند. بازیکنان پس از آن می‌توانند یا با هم همکاری کنند و هیولاها را از بین ببرند یا با یکدیگر مبارزه کنند. بازیکنان همچنین می‌توانند از این حالت بازی برای مشاهده‌ی برخورد هیولاها باهم در محیطی منحصر به فرد استفاده کنند.

نسخه‌ کالکتور این بازی نیز در تاریخ ۳۰ آذر با قیمت ۷۹.۹۹ دلار برای پیش خرید در دسترس خواهد بود.

Rain World


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده