نویسنده: رضا علمی
// دوشنبه, ۱۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

سورپرایز هیو جکمن مشخص شد؛ خبری از ولورین نیست

طبق آن‌چه انتظار می‌رفت، خبری که هیو جکمن سورپرایز بزرگ نامیده بود، ربطی به بازگشتش برای ایفای نقش ولورین نداشت و مربوط به اجرای آهنگ و برگزاری توری درون آمریکایی است.

هیو جکمن، بازیگر نقش شخصیت ولورین در دنیای مردان ایکس، طبق گفته خودش قرار بود خبر بزرگی به طرفداران بدهد که البته مشخص شد این خبر در مورد بازگشتش برای ایفای نقش شخصیت Wolverine (ولورین) نیست و امید آن دسته طرفداران که با انتشار توییت این بازیگر محبوب استرالیایی امیدوار شده بودند، تبدیل به یأس شد. پس از نمایش فیلم تحسین‌شده و متفاوت Logan (لوگان)، هیو جکمن اعلام کرد برای همیشه با شخصیت فوق‌العاده محبوب ولورین خداحافظی کرده است، اما رایان رینولدز اصرار زیادی به قانع کردن وی برای ایفای دوباره این نقش داشت که گویا موفق نشد و نخواهد شد.

در طول پخش اپیزود روز دوشنبه برنامهٔ The Today Show، هیو جکمن توییتی را به همراه ویدئو منتشر کرد که در آن توییت مجریان برنامه اعلام کردند این بازیگر محبوب استرالیایی مهمان ویژه برنامهٔ روز پنج‌شنبه (هفتهٔ گذشته) خواهد بود که قرار است خبرهای بزرگی به طرفداران بدهد. هیو جکمن در توییت خود چنین نوشته بود:

شما را در اپیزود روز پنج‌شنبه برنامه The Today Show خواهم دید و یک خبر ویژه برای‌تان دارم.

حال طبق گزارش سایت وِرایتی، سورپرایز بزرگ هیو جکمن در اپیزود روز پنج‌شنبه برنامه The Today Show این بوده است که وی قرار است باز هم مرد صحنه شود و به اجرای شو بپردازد. وی قرار است شوی تک‌نفرهٔ خود را در چند شهر مختلف آمریکا روی صحنه ببرد و البته مشخص نکرده است که چه زمانی این شو آغاز و چه زمانی قرار است به پایان برسد. وی تصمیم دارد برای شروع کار و تبلیغ این تور درون آمریکایی، دو آهنگ از فیلم The Greatest Showman (برترین شومن) را در  برنامه The Today Show اجرا کند. فیلم زندگینامه‌ای، موزیکال، درام The Greatest Showman در سال ۲۰۱۷ اکران شد و کارگردانی آن را مایکل گریسی بر عهده داشت. این فیلم با استقبال نسبی منتقدین همراه بود و در هفتادوپنجمین مراسم گلدن گلوب نامزد دریافت سه جایزه در ردهٔ بهترین فیلم موزیکال/کمدی، بهترین بازیگر مرد و بهترین ترانه شد و در نودمین مراسم جوایز اسکار، نامزد دریافت جایزه برای بهترین ترانه شد. هیو جکمن در این فیلم با بازیگرانی چون زک افران، میشل ویلیامز و ربکا فرگوسن همبازی بود و نقش خود را به بهترین شکل ایفا کرد و گویا همان فیلم جرقه‌ای برای حرفهٔ جدید ولورین محبوب شده است.

Jackman

در گزارش سایت وِرایتی آمده است که هنوز به‌صورت رسمی اعلام نشده قرار است چه آهنگ‌هایی در شوهای هیو جکمن اجرا شود، اما به نظر بسیاری از آهنگ‌ها، همان آهنگ‌هایی خواهند بود که وی در فیلم‌های موزیکالی که نقشی در آن‌ها بر عهده داشته، خواهد بود. برخی از آهنگ‌های دو آلبوم Oklahoma و The Boy From Oz که دومی اجرای روی صحنه هم داشته است، در این لیست قرار دارند و همچنین پیش‌بینی می‌شود آهنگ‌های فیلم Les Miserables (بینوایان) و البته فیلم The Greatest Showman نیز در تورهای هیو جکمن اجرا شود.

او در گفت‌وگوی اخیرش با برنامه هفتگی Sunday Today اذعان داشته است که ولورین به طور قطع به پردهٔ سینما‌ بازمی‌گردد؛ اما طرفداران نباید انتظار مواجه شدن با صورت ولورین قدیمی را داشته باشند:

ولورین قطعاً بازمی‌گردد. یک نفر بالأخره اختیار او را در دست می‌گیرد، اما من دیگر قرار نیست این نقش را ایفا کنم؛ اما رایان رینولدز بی‌وقفه به صورت بی‌رحمانه‌ای این را از من می‌خواهد.

فیلم Logan، آخرین نقش‌آفرینی هیو جکمن در نقش شخصیت بسیار محبوب کمیکی، یعنی ولورین بود. هیو جکمن بعد از ۱۷ سال حضور در مجموعهٔ مردان ایکس و بازی در چندین فیلم از این مجموعه و هم‌چنین نقش‌آفرینی در سه فیلم جداگانه شخصیت ولورین، سرانجام سال گذشتهٔ میلادی برای آخرین بار در نقش این ابرقهرمان ظاهر شد. فیلم Logan که کارگردانی آن بر عهده جیمز منگلد بود، بسیار مورد تحسین و تمجید منتقدان سینما و طرفداران مجموعهٔ مردان ایکس و شخصیت ولورین قرار گرفت و می‌توان گفت این فیلم پایانی دراماتیک بر شخصیت قدیمی و دوست‌داشتنی جیمز هاولت/ولورین بود. فیلم Logan با بودجه ۹۷ میلیون دلاری، ۶۱۶ میلیون دلار در گیشه فروش داشت. از بازیگران این فیلم می‌توان به هیو جکمن، پاتریک استوارت، بوید هالبروک، ریچارد ای گرانت، استیون مرچنت و دافنه کین اشاره کرد.

هیو جکمن تصمیم دارد برای شروع کار و تبلیغ این تور درون آمریکایی، دو آهنگ از فیلم The Greatest Showman را در  برنامه The Today Show اجرا کند

گفتنی است هیو جکمن در انیمیشن سینمایی/استاپ موشن Missing Link (لینک گم شده) کمپانی آناپورنا پیکچرز و استودیوی انیمیشن‌سازی لایکا، یکی از صداپیشگان اصلی خواهد بود و اولین تریلر آن تقریباً دو هفتهٔ پیش منتشر شد. انیمیشن Missing Link پنجمین اثر سینمایی کمپانی تحسین شده لایکا است. هیو جکمن در نقش سر لیونل فراست، زوئی سالدانا در نقش آدلینا فراتنایت، زک گالیفیاناکیس در نقش آقای لینک، اما تامپسون، استفن فرای، تیموتی اولیفانت،‌ مت لوکاس، دیوید ویلیامز، آمریتا آکاریا و چینگ والدز آران، از جمله بازیگرانی هستند که در انیمیشن Missing Link حضور دارند و صداپیشگی شخصیت‌های این انیمیشن استاپ موشن را بر عهده داشته‌اند.

انیمیشن Missing Link برای اکران در تاریخ ۱۲ آوریل ۲۰۱۹ (۲۳ فروردین‌ ماه ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. کریس باتلر، کارگردان انیمیشن ParaNorman و نویسنده انیمیشن Kubo and the Two Strings، وظیفه کارگردانی و نوشتن فیلمنامه این انیمیشن/استاپ موشن را بر عهده داشته است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده