نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۳۲

بازی Super Meat Boy به‌صورت موقت در فروشگاه Epic Games رایگان شد

تا تاریخ ۲۰ دی،‌ دارندگان اکانت فروشگاه اپیک گیمز می‌توانند بازی Super Meat Boy را به‌صورت کاملا رایگان دریافت و تجربه کنند.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی مطلع شدیم که فروشگاه Epic Games، بازی دو بعدی، محبوب و سخت Super Meat Boy را برای مدتی محدود به‌صورت کاملا رایگان در دسترس بازیکنان قرار داده است و کسانی که اکانت فروشگاه اپیک گیمز دارند، می‌توانند این بازی را تا روز ۱۰ ژانویه سال ۲۰۱۹ (۲۰ دی) به‌صورت کاملا رایگان برای پی سی دانلود و تجربه کنند.

این بازی که در سال ۲۰۱۰ منتشر شد و آن را هم‌اکنون می‌توانید روی ایکس باکس 360، پلی استیشن 4، نینتندو سوییچ، Wii U، ویندوز، مک، لینوکس، پلی استیشن ویتا و گوشی‌های هوشمند بازی کنید، داستان دو کاراکتر با نام‌های Meat Boy و Bandage Girl را روایت می‌کند که می‌خواهند از دست کاراکتر شرور بازی که دکتر Fetus نام دارد، فرار کنند. در کنار داستان جالب، طراحی مراحل و روند بسیار سخت بازی بود که آن را هنوز هم که هنوز است، به یکی از سوژه‌های محافل گیمرها تبدیل کرده است.

این اولین بار نیست که استودیو سازنده‌ی بازی یعنی Team Meat با کمپانی اپیک گیمز همکاری می‌کند و پیش‌تر مشخص شد که قسمت بعدی بازی Super Meat Boy که Super Meat Boy Forever نام دارد، به‌مدت یک سال به‌صورت اختصاصی در فروشگاه اپیک گیمز عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده