// شنبه, ۸ دی ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۰۳

نسخه فیزیکی بازی Iconoclasts در سال 2019 به صورت محدود منتشر خواهد شد

کمپانی لیمیتد ران گیمز تاریخ عرضه نسخه فیزیکی بازی دوبعدی و پلتفرمر Iconoclasts را برای نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و پلی استیشن ویتا اعلام کرد.

در جدیدترین اخبار بازی، کمپانی لیمیتد ران گیمز (Limited Run Games) اعلام کرد که نسخه فیزیکی یا همان دیسک بازی Iconoclasts در چه تاریخی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. بازی مذکور به دست جوئاکیم سندبرگ و کمپانی بیفراست اینترتینمنت (Bifrost Entertianemnt) در سبک دو بعدی پلتفرمر با المان‌های مترویدوانیا توسعه یافته است. ناشر نسخه فیزیکی این محصول خاطر نشان کرد که دیسک فیزیکی این بازی برای پلی ‌استیشن 4، نینتندو سوییچ و پلی استیشن ویتا عرضه می‌شود.

در جریان بازی کاربران هدایت کاراکتری به نام رابین را بر عهده می‌گیرند. رابین در واقع یک مکانیک ماهر است که از ابزار‌ها و تجهیزات خود برای نابود کردن دشمنان استفاده می‌کند. وی با استفاده از آچار خود هم می‌تواند به دشمنان خود حمله کند و هم می‌تواند پازل‌ها و معماهای داخل بازی را حل کند. در آن سو آیتم‌های مختلفی همچون بمب‌های غلتیدنی و دیگر تجهیزات به کمک شما می‌آید. البته استفاده از اصطلاح Metroidvania در این بازی شاید کمی اغراق آمیز باشد اما باز با این حال شاهد پازل‌هایی هستیم که بازیکنان را به محیط‌های جدید می‌رساند.

Iconoclasts

نسخه فیزیکی Iconoclasts تنها یکی از بازی‌هایی است که کمپانی لیمیتد ران گیمز در جریان نمایشگاه E3 2018 معرفی کرده است. علاوه بر آن، سازندگان نسخه‌های فیزیکی آثار مستقلی همچون Yooka-Laylee، بازی Golf Story، Spelunky و دیگر بازی‌ها را نیز در برنامه کاری خود قرار داده بودند. دیسک بازی Celeste از دیگر محصولاتی است که اواخر کمپانی لیمیتد ران گیمز در حال ساخت است. همانطور که از نام این کمپانی یعنی Limited پیدا است، تمامی محصولات این کمپانی به طور محدود عرضه می‌شود و پس از اتمام موجودی ، دیگر سازندگان آن را تولید نمی‌کنند.

اگر از دارندگان کنسول پلی استیشن ویتا هستید و هنوز مطمئن نیستید که قصد خرید نسخه فیزیکی Iconoclasts را دارید یا خیر، موقعیتی در اختیار این کاربران قرار گرفته است. کاربرانی که اشتراک پلی استیشن پلاس در اختیار دارند می‌توانند تا تاریخ ۱ ژانویه (۱۱ دی ماه) این بازی را به رایگان روی ویتا تجربه کنند. همچنین این بازی هم اکنون روی Vita از سیستم Cross Buy بهره‌مند است و کاربران در صورت خریداری کردن آن می‌توانند نسخه دیجیتالی آن را روی پلی استیشن 4 خود نیز دریافت کنند. گفتنی است که بازی مذکور هم اکنون در صفحه استیم برای کاربران پی سی با ۳۰ درصد تخفیف با قیمت ۱۳.۹۹ در دسترس است.

نسخه فیزیکی بازی Iconoclasts در تاریخ ۱۸ ژانویه (۲۸ دی ماه) برای نینتندو سوییچ، پلی استیشن 4 و پلی استیشن ویتا عرضه می‌شود. آیا برای خریداری کردن نسخه فیزیکی این بازی دوبعدی دوست داشتنی اقدام خواهید کرد؟ نظرات خود را در این باره با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده